Uitgerekend mei 2022

Gefeliciteerd lieve (wens)mama's! Al een paar keren voorzichtig op het forum gekeken. Ik ben 29 jaar en op 16-07-2021 een curettage gekregen omwille van een leeg vruchtzakje dat men zag op de eerste echo, toen 7w6d. We zitten nog in het verwerkingsproces daarvan en hadden nog niet gerekend op een nieuwe zwangerschap. Deze keer uitgerekend op 14 mei 2022 en hopelijk ons eerste kindje dat we gezond op de wereld mogen zetten.  Ik duim mee voor goede zwangerschappen!   

Hallo lieve dames,

Voor mij mijn eerste zwangerschap en wat vind ik het leuk maar ook zo spannend. Op 3 september een positieve zwangerschapstest in handen. Over 2 a 3 weken de eerste echo en ik hoop zo dat alles goed is. Veel last van krampen, soms echt bijna niet te doen. Vk gebeld en die gaf aan dat dit echt heel goed door de hormonen kan komen. Merk dat ik het wel spannend vind omdat ik niet goed weet wat ik moet/kan voelen.

Ook het geheimhouden in de omgeving vind ik super spannend. Ik hooop echt dat we over paar weekjes een hartje mogen zien kloppen en dat alles goed is. We twijfelen nog wanneer we het onze ouders willen vertellen. Zelf dachten we na de 8 weken echo. De rest van de omgeving pas later. Hoe doen jullie dat?

Mijn uitgerekende datum is tot op heden 10 mei 2022.

Hopelijk hebben jullie allemaal een fijne zwangerschap en komen er heel veel gezonde kindjes bij.

Hoi Nouuuk,
Ik heb het gelijk aan mijn mama verteld omdat ik nood heb aan een klankbord; iemand die het allemaal al eens een keertje meegemaakt heeft en waar ik naartoe kan bellen als ik gekke dingen voel. Ik snap dat anderen willen wachten, voor als het mis zou lopen, maar langs de andere kant vind ik het beter zo dan de hele tijd te lopen piekeren. Daarnaast heb ik een job waarbij vrouwen meteen in bescherming moeten van zodra ze weten dat ze zwanger zijn. Helaas is het voor mij de vorige zwangerschap misgelopen, dus nu wacht ik ook eerst een goede echo af vooraleer ik het met de rest van de omgeving deel.
Krampen horen er sowieso bij, er gebeurt gewoon erg veel daar in je buikje. We hebben er spijtig genoeg geen invloed op, dus probeer te relaxen! Jij ook een gezonde zwangerschap toegewenst!

Hoi zwangere dames,

Ik heb 9 september positief getest, vandaag de digitale gedaan voor alle zekerheid en jawel, weer positief. Ik ben zooo blij!

Het vertellen aan mijn ouders konnik niet laten. Maar het geheimhouden voor anderen gaat zwaar worden. Dus heb ook soms behoefte aan gesprek en delen met anderen.

Ohh ja.. haha mijn eerste zwangerschap. Ben zelf 32 jaar en (zover bekend) 17 mei uitgerekend.

Heb nog niet veel terug gelezen, maar rol er straks wel in hoop ik.

Succes allemaal, na 3 dagen ging het hier alsnog helemaal mis.

Ik hoop voor jullie dat get een mooie zwangerschap moge worden.

Hoi @liefs van
bij mijn eerste zwangerschap zagen we op de eerste echo ook nog geen kloppend hartje.. was gewoon nog te vroeg! Alles is goed gekomen en heb een mooi ventje van 4 alweer :))

Terug
Bovenaan