Uitgerekend mei 2022

Hi allemaal! Gisteren had ik een positieve test. Voelde me al 1,5 week (dus vlak na ovulatie) al niet mezelf. Had de 11e al een early test gedaan maar die was nog niet echt duidelijk. Gisteren een clearblue, en ja zwanger. Ik ben duizelig, misselijk, opgezette buik, vermoeidheid valt nog mee. Kan nu ook geen normale broeken meer aan… Meer die dit zo snel al hebben?
Vandaag 13e moest ik ongesteld worden, niet geworden dus.
Was even van de leg want direct eerste keer raak!
Als alles goed gaat 24 mei uitgerekend.

Hoi allemaal! Wat een leuk topic, ik sluit me graag aan ?
Ik ben 33 jaar en nu 5 weken zwanger. Volgens de app ben ik uitgerekend op 16 Mei en 28 September krijg ik de eerste echo. Ik heb ook een mailtje gestuurd voor in de appgroep, maar ben geloof ik mijn nummer vergeten  erin te zetten haha. 
2 jaar geleden heb ik een miskraam gehad en we wilden deze maand beginnen met IUI, maar dat hoeft nu dus niet meer! Het begin is natuurlijk wel super spannend en bij ieder pijntje denk je wel wat, maar dat is herkenbaar zie ik. Verder probeer ik ook gewoon super blij te zijn en ervan te genieten :) 
Iedereen heel veel succes en geluk! 

Hee hallo! 
Iedereen gefeliciteerd met de positieve testen! ?
Ik wil me ook graag aansluiten! Afgelopen vrijdag had ik ineens een positieve test in mijn handen, totaal onverwacht. Maar helemaal leuk en super spannend zo'n eerste zwangerschap. Volgens de vlk ben ik uitgerekend rond 11 mei. Ik probeer het nog even geheim te houden dus het is wel fijn om er hier over te kunnen kletsen, haha.

Hallo allemaal, leuk om hier nog meer mensen te treffen die allemaal maar pas zwanger zijn! Ik ben momenteel 5 weken zwanger van ons tweede kindje. Beetje last van misselijkheid, braakneigingen van parfum ? en al een dikke buik!!! Zal wel komen omdat het de tweede is denk ik. Volgens eigen berekeningen ga ik ongeveer bevallen op 17 mei!

Hallo allemaal, ik ben pas 37 geworden en nu voor het eerst zwanger via een ICSI behandeling, eerste poging gelijk raak, maar omdat er zoveel in aanloop er naartoe tegenzat en bij iedere stap vooruit we er een aantal achteruit deden super onzeker.... Mijn vriend heeft al 2 kinderen en snapt er helemaal niets van, die vindt dat ik gewoon blij moet zijn, maar dat vindt ik nog lastig. Ik ben morgen 5 weken en heb pas met 8 weken de eerste echo. Ondertussen weten alweer veel meer mensen het dan ik eigenlijk had gewild en ik voel van alles waarvan ik denk, is dit normaal, gaat het wel goed?  
Lage rugpijn, soms gevoel van brandigere buik, lichte steekjes rechtsonder etc. etc. ..... Ik probeer me niet gek te maken, maar man wat is dat moeilijk!
Uitgerekende datum is volgens mij 18 mei 2022

Hello!!

Ik nu 5+5 volgens eigen berekening. Rond 12 mei uitgerekend!

Door mijn vorige miskraaam met 20 weken zwangerschap (waarvan die zwangerschap vlekkeloos verliep)… maar tot een abrupt einde kwam.. heb ik donderdag avond al mijn 1e echo. Ben benieuwd. Vind het zo eng.. maar ook zo leuk..

[quote quote=10487042]Zijn er overigens nog opties om in de appgroep te komen? Ik heb daar ook wel interesse in! ?[/quote]
Ik had een mailtje terug dat er bij nieuwe aanmeldingen binnenkort weer een nieuw groepje aangemaakt wordt ?

Terug
Bovenaan