Uitgerekend mei 2022

Hallo aanstaande mama's. Ik wil mij graag aansluiten. Ik had maandag een positieve test in mijn hand. Dit wordt ons 2e kindje. 

[quote quote=10487484]Vandaag de eerste echo gehad met 7 weken, zag er goed uit. Mooi kloppend hartje en het was uitwendig al goed zichtbaar. Wat was dit fijn, nu hopen dat het verder ook gewoon goed gaat! Mijn volgende is met 10 weken. Weer 3 weken wachten. Hebben meerdere al een echo gehad?[/quote]
Oh wat fijn! Goed om te horen ?
Ik moet nog even wachten, maar krijg hem ook met 7 weken, dat is over 9 dagen.. 

[quote quote=10481228]Gefeliciteerd!
Begin deze week positief getest. Ik heb 21 september mijn eerste echo. Nu wachten tot het zo ver is, pff. 
Ik ben 29 en dit is mijn eerste zwangerschap. Dus ben heel benieuwd wat en hoe ik het ga ervaren! Tot nu toe krampjes in onderbuik. Verder eigenlijk nog nergens last van :) [/quote]Gefeliciteerd!

Ik ben ook begin deze week positief getest. En heb 6 oktober mijn eerste echo, het kon helaas niet eerder.
Maar vind het zoo spannend.
Ook voor mij is dit mijn eerste zwangerschap en ik heb ook nergens last van. Alleen met vlagen zo'n menstruatie achtige buikpijn.

Hallo dames, allemaal voorzichtig gefeliciteerd! Ik heb net een positieve test in mijn handen, ik had mijn vorige cyclus na 21 dagen een flinke bloeding gehad met 2 dagen rood bloed en daarna bruin, zo ziet mijn ongesteldheid er normaal gesproken ook uit dus ik dacht dat ik heel vroeg ongesteld was geworden, ik herdacht vanochtend, laat ik maar weer een ovulatie test doen zodat ik weer wanneer we weer bezig kunnen en die was gelijk heeeeel positief, ik de rest an de dag daar over denken, dat en wat gevoelige tegels.. ik dacht.. ik doe voor de zekerheid een test, die was binnen 1 seconde helemaal positief, ik ben helemaal blij!! We hebben er 6 rondes over gedaan maar heb nog wel tussentijds bruin bloedverlies, dus even afwachten wat er verder gebeurt.
Ik ben 35 en we hebben een dochter die woensdag 4 word, ik vind het heel leuk om met jullie de komende tijd samen met jullie te beleven!! Dat er maar heel veel mooie gezonde baby's geboren mogen worden in mei!!

Hallo allemaal,

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Volgens mijn eigen berekening zou ik 3 mei 2022 uitgerekend zijn. Wij hebben 24 september onze 1e echo heel spannend. Ik ben nu 30 jaar, getrouwd en dit is ons 1e kindje, benieuwd wat ons te wachten staat.
Heel erg leuk zo'n groep wellicht kunnen elkaar met dingen helpen of gewoon ervaringen delen :)

Hallo allemaal, 
Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap.  Volgens mijn eigen berekeningen zouden wij rond 25 mei ons 3e kindje mogen verwelkomen. Ik ben 32 en Wij hebben al 2 meisjes van 4 en 7. 
Deze zwangerschap kwam vrij snel, want ben vorige maand gestopt met de pil. Dit maakt me juist nu erg onzeker, omdat ik bang ben dat die pilhormonen nog in me lijf zitten en dat het mis kan gaan. 
Wij hebben 29 september onze eerste afspraak bij de vk.

Hey allemaal, ik meld mij ook. 
Ik ben getrouwd, 31 jaar, heb een zoon van 2 jaar en ben nu (heel pril) in verwachting van nummer 2. 
Ga maandag de verloskundige bellen en hoop snel een datum te hebben voor een echo. 
Veel irritante zwangerschapsklachten hier. Maar zal het maar zien als een goed teken! ?
Volgens eigen berekeningen 29 mei uitgerekend. 

Terug
Bovenaan