Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo allemaal! Gefeliciteerd dames! Ik ben uitgerekend op 30-05-2022. Eerste kindje en helemaal in de wolken! Het is nog zo pril, ik ben nu 4,5 week zwanger en voel me heel goed: alleen last van m’n borsten.
Afgelopen dinsdag een goede eerste echo gehad bij de ivf-kliniek. We zagen echt een piepklein heel snel kloppend hartje. Zo fijn.
Nu mag ik verder afspraken maken bij de verloskundige.
Overigens nog steeds geen kwaaltjes, behalve pijnlijke borsten en heel veel zin in eten, haha
Gefeliciteerd allemaal!
Wij hadden net een afspraak bij het ziekenhuis gepland omdat het na 1 jaar nog niet was gelukt, en plots ben ik zwanger.
Afgelopen woensdag een positieve test gehad en nu 5 weken zwanger.. alleen nog maar last van gevoelige borsten. Ben benieuwd hoe het verder verloopt allemaal.
Ben trouwens 31 jaar en dit is mijn eerste zwangerschap.
Vanmorgen onze 1e echo gehad, alles zag er goed uit! Fijn dat alles op z'n plek zit en dat het hartje klopt.
Is iedereen druk in de WhatsApp groepen dat het hier rustiger is? ?
Zijn er al meer echo's geweest?
Is het normaal als je met 6 weken zwanger veel meer honger hebt als normaal ? En ik heb ook meer zin in zout eten? Dit is mijn 1e zwangerschap dus ik weet niet wat ik kan verwachten vandaar dat ik het vraag.
Hier afgelopen woensdag een echo gehad, maar deze was nog niet geruststellend. Er was nog maar een klein vruchtzakje met dooierzakje te zien. De verloskundige zei dat ik of minder lang zwanger ben of iets anders
Ik dacht afgelopen woensdag 6 weken te zijn.
De 13e mogen we weer voor een echo.
Dat worden nog 12 lange dagen.