Uitgerekend mei 2022

Ik sluit me ook aan. Ik ben 29 en in verwachting van de tweede. Mijn dochter is nu 10,5e maand.

Vandaag 7+6, uitgerekend op 1 mei. Ik had afgelopen dinsdag mn eerste echo, maar het blijft reuze spannend. Voor mijn eerste kindje heeft het drie jaar geduurd en heb ik twee miskramen gehad, dus ik blijf zwanger zijn enorm zenuwslopend vinden. Met 10+5 heb ik de termijnecho.

Reminder:

Iedereen die in een groepsapp geplaatst wilt worden, graag even je telefoonnummer mailen naar pinatapoekie@gmail.com.

Ik maak groepen aan van 6-8 personen.
Er zijn ondertussen al 6 groepen gemaakt ?.

Hallo allemaal,

Bij deze meld ik mij ook.

Ik ben 36 jaar en na 1.5 jaar (pril) in verwachting van mijn 2e kindje. Afgelopen januari heb ik een miskraam gehad.

Ik woon samen en heb een dochter van bijna 9 jaar.

Ben erg moe, opgeblazen gevoel en krampjes in mijn onderbuik.

Als alles goed gaat ben ik 28 mei uitgerekend. Maandag bellen naar de verloskundige voor de eerste echo.

Tot snel weer

Iedereen een fijne zwangerschap

Hallo iedereen, allemaal voorzichtig gefeliciteerd!   
Ik stel me hierbij even voor mijn naam is Anne 28 jaar, en we hebben afgelopen weekend omze eerste posititieve test gehad. Zondag nog een test gedaan deze was ook positief. Dit hadden we niet verwacht omdat ik pas 1maand geleden gestopt ben met de pil.   
Dit is onze eerste zwangerschap dus we zijn beide erg nerveus maar hebben er ook erg veel zin in.  
Ik ben ook erg moe, heb last van krampjes en rugpijn.   
Fijne zwangerschap iedereen!! 

Hoi allemaal ik meld me hier voorzichtig aan
Wij zitten in het ivf traject en dit was onze 3e terug plaatsing en 2e positieve test vorige keer ging het 5 dagen na de test alsnog fout dus durf het nog niet echt te geloven
Onze datum komt uit tussen 28 mei en 30 mei ligt eraan vanaf wanneer ze rekenen de punctie of de terug plaatsing

[quote quote=10488152]Reminder: Iedereen die in een groepsapp geplaatst wilt worden, graag even je telefoonnummer mailen naar pinatapoekie@gmail.com. Ik maak groepen aan van 6-8 personen. Er zijn ondertussen al 6 groepen gemaakt ?.[/quote]

Ik had je via Gmail een berichtje gestuurd, had je deze gezien?
Groetjes Anne

Terug
Bovenaan