Uitgerekend mei 2022

@Piioenroos hoe is het gegaan? Zenuwen in bedwang kunnen houden? ?
@Kwastje ooh dat zal toch even een raar onrustig gevoel geven kan ik me voorstellen. Veel succes met het wachten deze dagen. Ga voor je duimen ??

En gebruiker...1849 ik heb wel vaker lekkere trek dan voorheen en ook regelmatig trek in aardbeien milkshakes om 8u smorgens (???)

Hi dames!
Ik ben nu ruim 6 weken zwanger en ik ben eigenlijk de hele dag door moe. In de ochtend heb ik wel energie, gaandeweg de dag wordt het al snel minder. En gedurende de hele dag voel ik me weeïg, in de ochtend misselijkheid. Hoort er allemaal bij! Hebben jullie hier ook last van en misschien wat tips?

Hi Helena, gefeliciteerd! 
Als het goed is ben ik inmiddels ruim 9 weken zwanger (as. maandag termijnecho, ivm ivf al wel een echo gehad, en toen vertelde ze me dat ik ong. 7 weken was). De vermoeidheid is echt extreem, na een dag werken, moet ik nog een behoorlijk eind naar huis rijden, maar ik val bijna in slaap in de auto. Verder lig ik ongeveer rond een uur of 9 in bed en dan heb ik het gevoel dat ik 's ochtends nog steeds niet uitgeslapen ben, haha. 
Verder gelukkig nergens last van, dus tips qua misselijkheid heb ik niet voor je. Ik heb tussentijds nog wel een aantal acupunctuur-afspraken gehad, schijnt te helpen tegen de misselijkheid, dus misschien heb ik er daarom geen last van? 

Hallo allemaal,
Ik mag mij hier ook aansluiten. Ik ben inmiddels 6+4 weken zwanger van ons tweede kindje. We hebben al een zoontje van net 2.

Zoals het nu lijkt ben ik 28 mei 2022 uitgerekend (mijn eigen verjaardag haha).
We hebben 21 oktober onze eerste echo. Toch weer spannend.
Ik ben ook heel moe (herkenbaar van ook de eerste zwangerschap), maar ben nu veel misselijker dan bij de zwangerschap van ons zoontje. Bij mij helpt het om juist te gaan eten, ook al heb ik daar geen zin in omdat ik misselijk ben.
Op de momenten dat ik niet misselijk ben heb ik juist meer trek in dingen.

Hoi hoi,
Ik meld me hier ook, want ondertussen zijn wij bijna 10 weken zwanger van ons 4e kindje!!
Best een verrassing aangezien we 3 dochters hebben van 13, 10 en 8....
Voorlopig uitgerekende datum is 8 mei 2022, 1e echo met ruim 8 weken (kloppend ?je), 2e echo gepland op 18-10.... spannend!

Leuk weer wat nieuwe namen erbij, gefeliciteerd! 
Hier ook vermoeidheid, ga het liefst om 21:00 al lekker naar bed ? en dan inderdaad niet uitgerust wakker worden. En tips voor misselijkheid... De hele dag door kleine porties lijkt bij mij te helpen.

Hoi allemaal,
Hier ook lekker vermoeid ? en ga ook vroeg in bed s avonds. Verder valt het mee met de symptomen. Nu ben ik 8+5 weken (rond 16 mei uitgerekend) merk wel dat ik deze zwangerschap nu al zwaarder vind omdat er een jochie van 1,5 jaar rondhuppelt. Gelukkig helpt mijn man waar hij kan. Zo lief! Hoe zijn jullie partners?

Terug
Bovenaan