Uitgerekend mei 2022

Fijn dat je een keuze hebt kunnen maken. Wij hadden wel met nevenvestigingen gedaan. Gewoon leuk om te weten maar niet echt serieus te nemen. Precies 7 dagen later kregen we de uitslag al en alles was goed.

Fijn! Goed nieuws voor jullie allebei! 
Ik ben vandaag alweer 15 weken zwanger ? 13 weken echo was ook helemaal goed ☺

Hoe gaat het verder met jullie?

Goedemorgen iedereen, hoe is het met jullie? Ik ben nu 13+4 weken zwanger. De Nipt test hebben wij gedaan met nevenbevindingen en daar is gelukkig niks uitgekomen! Volgende week woensdag hebben we onze volgende afspraak bij de verloskundige. 

Wat een rust hier! Wordt er veel gebruik gemaakt van de appgroepen? ? hoop dat alles goed gaat met iedereen!

We gaan vrijdag het kamertje ophalen bij een collega van mij en ben langzaamaan toe aan het geven aan m'n shopdrang ? dus de eerste rompertjes en hydrofiele doeken zijn al binnen. Zijn jullie daar al mee bezig? En gaan jullie voor nieuw of 2ehands? 

Hallo,.ik meld mij hier ook. Ik ben nu 15+ 5 weken zwanger. En weet sinds dinsdag dat wij een jongetje krijgen. Dus ik heb ook wat kleertjes gekocht! Dat is zo leuk!
Ik ben wel van plan veel tweedehands te kopen. Op Vinted vind je heel veel leuks.

Hej allemaal,
Wat een rust hier! Vandaag 16 weken zwanger ? wel onrustige weken achter de rug met veel medische echo’s maar tot nu toe zijn de resultaten positief. We zitten nog even in spanning te wachten opnde laatste resultaten. Hoe gaat het bij jullie? Nog klachten?

Hoi allemaal! Hoe gaat het met jullie? Hier is het maagzuur begonnen ? getverdemme
Heb al wat afgeshopt op Vinted ? heerlijk.
Pioenroos waren je uitslagen nog goed??
Wij hebben vandaag alweer de 20 weken echo gehad! Alles zag er goed uit maar het is wel aan de kleine kant. Dus extra groei echo's de komende tijd. Het geslacht willen we niet weten ? wordt een verassing!

Terug
Bovenaan