Uitgerekend mei 2022

Wij hebben afgelopen woensdag gelukkig een klein frummeltje gezien met een kloppend hartje. Alleen wat minder lang zwanger dan ik dacht, maar dat maakt niet uit.
1 nov de termijnecho
Wij twijfelen over de Nipt, maar neigen meer naar wel dan niet. Bij vorige 2 zwangerschappen niet gedaan, maar nu ivm leeftijd waarschijnlijk wel.

Hier een beetje hetzelfde als Kwastje.
Vorige zwangerschap ook geen Nipt test gedaan. We neigen nu toch ook vanwege de leeftijd wel naar de Nipt test, maar zonder nevenbevindingen.

Hier vandaag 12 weken, nog steeds zo ziek
Als een hond. Zonder medicijnen had ik het voor mijn gevoel nooit gered haha. Vorige week hadden wij een termijn echo en nu is de datum officieel 2 mei. Ik kan al sinds vorige week bloedprikken voor de nipt maar had een flinke terugval qua ziek zijn dus ga ik het vandaag proberen. We doen de nipt zonder nevenbedingen. 30 oktober hebben we de 13
Weken echo, ik ben dan 13+5. Hopelijk hebben we daarvoor dan ook de uitslag van de nipt, schijnt een goede aanvulling op elkaar zijn.

Thanks voor het delen van jullie mening/gedachten over de nipt! Wij hebben er voor gekozen om de nipt te doen zonder nevenbevindingen. Ook vanwege dezelfde reden als WishfulThinking. Heb gisteren al het bloed af laten nemen, wel fijn dat dat in 1x kon. 
Is het bij jou nog gelukt om te gaan Swlk? Vervelend dat je je zo ziek heb gevoeld, hopelijk knap je snel op!
Ik ga maandag bellen voor de 13 wk echo ?
Hoe voelt iedereen zich verder? Bij mij lijkt de misselijkheid weg te zijn, heerlijk! 

Hoi dames...
Ik sluit me aan bij deze groep. Uitgerekend eind mei... nog niet zeker wanneer omdat de groei van de kleine spruit niet klopt met de cyclus en hoeveel dagen dat ik overtijd ben. Morgen wederom extra echo 3e echo vanwegen eerdere miskramen. Dus hoop dat ze morgen duidelijker kunnen zien hoever ik nu ongeveer ben..

Gr bianca 

Welkom Bianca! Spannend dan zeg... hopelijk heb je een goede echo gehad.

Ik kreeg net al de uitslag van de nipt, alles was goed ? voelt als een geruststelling. 

[quote quote=10488954]

Ik had je via Gmail een berichtje gestuurd, had je deze gezien?
Groetjes Anne[/quote]Hoi Anne!

Ik zie tussen mijn mails jou niet staan!
Wil je mij opnieuw een berichtje doen?
Ik heb dan trouwens wel nieuwe mensen nodig voor appgroepjes haha, want iedereen heeft ondertussen wel n plekje.

Wie wilt er nog meer? Mail even je nummer pinatapoekie@gmail.com ?

Terug
Bovenaan