Uitgerekend mei 2022

Wat leuk dit allemaal! Wij zaten in een fertiliteitstraject en moest een spuit zetten op de eisprong te laten plaatsvinden met puur HCG. Alle kwaaltjes kun je dus daarvan krijgen, tot 12 dagen na de injectie. Na een aantal dagen had ik getest om te zien of het uit mijn systeem was, dit was het geval.
Echter bleef ik gevoelige borsten houden, net als de vorige keer en ze waren een stuk groter/voller! Daarnaast op dag 5DPO ook hele erge steken gehad, dit had ik nooit eerder. Op 12DPO kwam ik 's middags thuis en had een oerdrang om te testen haha. En jahoor, met de action early test toch echt een streepje te zien! Direct een clearblue gehaald en die gaf aan 1-2 weken. Mijn vriend kwam 5 minuten later thuis, ik zeg: schat kom even mee. Ik pakte huilend de test en stond te shaken! En hij was ook in shock haha. 

Op de NOD (gister) nogmaals getest en harstikke positief. Heb waarschijnlijk met net 6 weken mijn eerste echo en zoals velen vind ik dit wel enorm spannend. Zal het wel goed zitten? Zit er een vruchtje? Hoe gaan jullie hiermee om? ?

Ik sluit me aan bij de dames die het erg spannend vinden!! Constand het gevoel van wordt ik niet ongesteld is heel herkenbaar, frustrerend soms ook vind ik.

Mijn dochter is nu 2jaar en 3 maanden en die zegt nog bimi inplaats van baby. Ze weet het al wel naar kan het nog niet verklappen. Met 14 weken ga ik d'r met haar wel meer tijd aan besteden. Even afwachten als deze blijft plakjen

Hoi allemaal,

allereerst van harte gefeliciteerd! 
Ik heb afgelopen zondag (29-08) een test gedaan en deze was mega-positief. Na 2 jaar gewoon proberen, 1 jaar iui (met corona-pauzes), normale pauzes nu na de 1e x ivf zwanger. Ik kan het niet geloven en ben nog heel voorzichtig om ook echt blij te zijn. Aantal mensen in onze omgeving weten het al wel, omdat zij ook wisten dat ik een terugplaatsing had in onze vakantie. Lastig om het dan allemaal stil te houden en te gaan 'liegen' dat het niet is gelukt... Anderzijds als het nu misgaat, weten zij dit ook direct. 
21 september echo.  

ik heb vanmiddag een test gedaan, had afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden, wat dus niet is gekomen. meteen een positeve test in handen, we hebben een dochter van 15 maanden, ik vindt het wel heel spannend, want heb eerder dit jaar (eind april) een miskraam gehad, bij 6,5 week een goede echo gehad, maar de echo daarna bij 8 weken zagen ze dat het vruchtje bij 7,5 week gestopt was met groeien. verder hoe verdrietig ook, een 'goede' miskraam gehad zonder ongemakken. en nu dus weer zwanger! maar ik heb totaal nergens last, volgens de berekeningen zou ik 6-5-22 uitgerekend zijn... enerzijds hoop ik dat de kwaaltjes nog komen haha geeft me iets meer zekerheid, ik ben overigens niet de jongste ik ben 38

Blijft leuk al die nieuwe zwangerschappen erbij! Mijn man wilde eerst een duidelijkere test. Het streepje was nog erg licht. De volgende dag met wekenindicator gebruikt en toen gaf hij 1-2 weken aan. Toen was het voor hem ook duidelijk dat hij weer vader wordt. Onze zoon is bijna 2 en die hebben we het al verteld maar hij weet nog niet wat het allemaal betekend ik ga een voorleesboekje kopen voor als de 12 weken voorbij zijn. Zo wordt het voor hem iets duidelijker. Heeft iemand tips voor een goed voorleesboek? Er zijn er zoveel ??

Hallo dames 
Ook ik kan hier ook melden. Gister naar 15 rondjes r dan eindelijk een positieve test.
Dit zou onze tweede zijn. Onze dochter is nu 3 jaar en 3 maanden.
Denk dat als alles klopt we ongeveer op 10 mei uitkomen. Dat was ook in 2018 volgensmij ook mijn uitgerekende datum?
Toen kwam ze 5 dagen later met een spoedkeizersnede

Toch misschien nog een vraagje aan jullie. 
Wij zijn juni/juli op controle geweest bij een gynaecoloog. Voor een echo van de baarmoeder en bloedonderzoek. Daar hebben we voor de zomervakantie nog contact over gehad. 
Deze gynaecoloog is niet de dichtst bij. Maar daar was de wachttijd korter. Nu vroeg ze me op de hoogte te houden als het wel zwanger zou worden voor november en we een echo konden in plannen. 
Maar eigenlijk zou ik liever na de verloskundige om de hoek willen en pas bij 36 WK wat toch moet ivm  vorige keizersnede na de gynaecoloog.
Wat zouden jullie doen?
Wil haar hoor niet voor het hoofd stoten of arrogant over komen.

Terug
Bovenaan