Uitgerekend mei 2022

@kimmmm voor hoever ik weet is er geen app groep, zijn er mensen die dat zeker weten of eventueel interesse hebben in een app groep? 

Heeft iemand van jullie een mailadres waar de naam niet uit blijkt ? dat we daar ons nummer heen kunnen mailen en diegene een app aanmaakt?

Mijn mailadres is voornaam+achternaam@… ?

Net nog weer een test gedaan, besef het nog steeds allemaal niet. Moet maandag aanstaande ongesteld worden en dat er nu al met avond pis zo’n streep te zien is ? https://ibb.co/0fpKGPq

@kimmmm mijn mailadres is inderdaad ook mijn voor+achternaam... Hahaha! En jahoor, je test is echt positief! Gefeliciteerd!!

Hoi allemaal! Ik ben nu bijna 6 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ik heb veel menstruatie achtige krampen, dus ik hoop dat het goed blijft gaan... over 1,5 week heb ik mijn eerste echo.

Een appgroep lijkt mij ook leuk!

Gefeliciteerd allemaal! Ik kan het nog niet helemaal geloven, maar had afgelopen woensdag een CB in handen die toch heel duidelijk "zwanger" meldde! Super blij en tegelijk moet het nog landen merk ik, het is mijn eerste zwangerschap. Ik hoop vooral dat alles goed blijft gaan! En wat gaat de tijd dan traag die eerste 12 weken doorkomen ? dus super leuk om dat hier samen met jullie te kunnen delen. Ik heb 1 oktober echo, als mijn berekening klopt zou ik dan 12 mei 2022 uitgerekend zijn. Super spannend!

Gefeliciteerd allemaal! Woensdag hier een positieve test. Twee dagen voor mijn nod. Heel onzeker, omdat ik in mei een miskraam heb gehad, dat kindje was 10+5 dagen oud.

Wat leuk om hier zoveel andere dames te treffen die in de spannende weken zitten. Ik ben morgen volgens mijn eigen berekening 6 weken. Hoop dat het alelmaal goed gaat! Zou het superleuk vinden om mee te kletsen 

Terug
Bovenaan