Uitgerekend mei 2022

Jaaaaaaa ik had ook vanmorgen een licht positieve test maar zit nog voor nod dus blijft spannend ?
Als het goed blijft gaan zou ik rond 16-5 uitgerekend zijn van m’n tweede kindje. Heb een dochter van vandaag 27 maanden dus die is de 2 gepasseerd als deze spruit komt.
Nog niks gelezen van dit topic, ben nu aan het werk maar ga zeker nog een stukje teruglezen op een later moment ??

Hoi allemaal,
Ik had op 28 augustus een positieve test in mijn hand, zo onwerkelijk

Volgens mijn eigen bereking zal ik eind april begin mei zijn uitgerekend
Aanstaande dinsdag heb ik het eerste bezoek aan de verloskundige

Ik ben 29 en dit is mijn eerste zwangerschap.
Ik ben super blij maar vind het allemaal ook heel spannend en met momenten vliegd het me echt aan dat ik denk, kan ik het allemaal wel, wordt ik wel een goede moeder

Vanochtend eindelijk knaltest maar ik blijf zooo onzeker!! Dagen kruipen echt voorbij en ik kan nergens anders aan denken... 
Het feit dat ik thuis werk momenteel helpt ook helemaal niet.?
Hoe is het met jullie? Al 'klachten'?

@wendym, Agg komt echt goed! Ik had dat bij mijn eerste ook heel erg. Het is in eens zo echt en je gaat van alles overdenken. Straks denk je… waar maakte ik me nou zo druk om. Geef dan maar de schuld aan de hormonen haha.

@richie Hier vooral last van opvliegers en heel snel kortademig (lastig met een peuter). Extreem gevoelige borsten en ik moet goed eten op een dag dan komt wel goed. Slapen doe ik overigens ook al veel en dat kan nog erger gaan worden. Werk ook gewoon nog 32 uur en een peuter, huishouden enz enz dus vermoeidheid kan ook nog daaraan liggen.

@Klijnnn die is er nog niet dus?

Ik heb 21-9 m’n echo. Extra vroeg ivm eerdere miskraam dus net wel of net niet het hartje

Hey allemaal.

Ik ben 33 en verwacht mijn eerste kindje met behulp van Clomid ivm pcos. We hebben afgelopen maandag getest en overduidelijk zwanger! Nu bijna 6weken en in mei 2022 uitgerekend.

Maar jeetje wat vind ik alles op eens spannend! En eng! Ben onwijs moe en mega misselijk en rommelende buik. Hoop dat alles goed blijft gaan. 20 september eerste echo ❤️

Terug
Bovenaan