Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Mooie naam! Hoop dat het allemaal goed met jullie gaat. Fijn dat de bevalling vlot ging, erg benieuwd naar je bevallingsverhaal. Maar geen haast natuurlijk, eerst maar focus op thuis. Veel geluk gewenst.
Gefeliciteerd Amtk!! 3 kilo schoon aan de haak, wat een prachtig gewicht! Heerlijk dat alles zo voorspoedig is verlopen. En neem lekker de tijd, het bevallingsverhaal volgt nog wel ?
Gefeliciteerd Amtk!? Fijn dat het goed is gegaan!
Ben benieuwd naar je verhaal!
Ik heb vanmorgen weer controle/echo gehad. Gelukkig was de groei goed en word nu geschat op 2990 gram, met 40 weken zal dat rond 3300 gram zijn. Iets onder het gemiddelde maar heel netjes! Ze heeft ook lange benen, ze kon ze niet eens meten ?. En ze is eindelijk ingedaald! Nu hopen dat ze zich snel meld
Amtk wauw wat een mooi nieuws!!! ? En wat fijn dat je bijna heel de bevalling thuis hebt kunnen doen! Nog in bad gelegen? Haha. Nou fijn alles goed met jou en de baby en wat een mooie naam ?. Geniet er van meid.
Lapjesendraadjes oh loop net 2 weekjes voor dan? Had de vlk daar nog iets over te zeggen of is dat gewoon normaal en kan dat gebeuren? Heb daar zelf geen verstand van namelijk. En heb je nu het einde nadert al wat meer gevoel bij jongen of meisje? Of nog steeds helemaal blanco?
Dvbm wat fijn een goede echo dat stelt toch altijd gerust. Wie weet meld jouw dame zich ook snel!
He allen, ik zie dat ik niet in het lijstje sta
Maar mijn datum ligt rond 26 november, al denk ik zelf dat ze eerder gaat komen.. gezien mijn zoon (wel 9 jaar geleden) ook met 38 weken kwam.. spannend deze laatste weken.
Gefeliciteerd Amtk! Wat fijn zo'n voorspoedige bevalling!
Ik hoop thuis te mogen en kunnen gaan bevallen, ik ben nu bijna 35 weken en ze ligt al zo'n 2 weken ingedaald, ook al vrij diep in het bekken, de verloskundige kon haar hoofdje niet meer op en neer bewegen namelijk...
Zo spannend allemaal nu! Zijn jullie ook wat gespannen soms? Gewoon dat je niet weet wanneer de bevalling begint en hoe t gaat. I know, loslaten maar lukt niet altijd. Straks weer de wekelijkse controle. Ben nu 39 weken.. jullie veel klachten of valt t allemaal mee? We hebben inmiddels een bed beneden staan op klossen en wat spulletjes in de bijkeuken klaargelegd (emmer, vuilniszakken etc). De kleine meid mag van mij wel komen hihi...