Uitgerekend november 2021

DvBM de geboorte aangeven zou ik inderdaad niet bij hoeven zijn, echter konden we hem nog niet laten erkennen omdat hij zijn geboorteakte niet mee had.. Dus om zijn achternaam te hebben moet ik alsnog mee :( anders kon ik inderdaad gewoon mijn paspoort meegeven

Lapjesendraadjes ahh adem in en uit! Ik begrijp je wel heel goed, het is ook lastig in te plannen. Neem er twee drie dagen voor, hoekje voor hoekje alles aanpakken, of een lijstje maken en lekker afstrepen!
Ik heb nu (pas!!!!!) een begin gemaakt aan het zh koffertje. Realiseer ik me ook dat ik heel wat niet heb, morgen maar even een pyjama of nachthemd aanschaffen, en wat comfortabeler ondergoed..

De Mr heeft woord gehouden, vanochtend hebben hij en de jongste bonusdochter het kastje opgehangen. Ik ben echt superblij en opgelucht, heb zelfs opeens de keuken kunnen schoonmaken hahaha! En inderdaad, ik heb lijstjes gemaakt en een schema voor deze week. Het gaat goedkomen!!

Goeiemorgen dames,

Spannende weken zo voor iedereen! Wie gaat de eerste zijn en hoe gaat t allemaal verlopen!

Hier wat onrustige dagen gehad zoveel harde buiken wat menstruatie krampen en de slijmprop verloren gister. Voor de zekerheid gebeld met het zh maar t hoeft niks te betekenen allemaal. Het rommelt wel dus maar goed dat de kleine volgende week vrijdag al geboren wordt! Volgende week gewoon al ???

Lapjesendraadjes oh ik snap je helemaal ik zat thuis ook van dr week in tranen omdat ik t niet meer overzag en stress had van alles.
Tas heb ik gepakt zaterdag, vandaag de box in elkaar. En morgen de baby kamer helemaal uit soppen en bedje opmaken

Oh dat zijn wel serieuze tekenen dat het aan het rommelen is, SuusX! Spannend! Misschien komt ie toch nog eerder dan volgende week vrijdag

Hier is nog weinig aan de hand. Af en toe wat meer druk daar beneden, harde buiken etc maar meer ook niet. Ik vermoed dat ik de 40 weken weer over ga ?

Spannend SuusX!! Straks komt hij toch nog wat eerder!

Hier nog geen voortekenen, wel regelmatig harde buiken, maar geen echte voorweeen ofzo. Ik heb ook niet het gevoel dat het al is ingedaald. Morgen de groei echo!
En vannacht had ik voor het eerst het gevoel dat ik last van maagzuur had. Ik kon niet op mijn linkerkant liggen of op mijn rug, kreeg een hele rare smaak in mijn mond en had het gewoon een beetje benauwd! Dus naast mijn voeteneind staat nu ook mijn hoofdeinde iets omhoog haha.

Ohh spannend allemaal!
SuusX, is dat een mogelijkheid? Of moet je dan, mocht het eerder gebeuren ook een keizersnede?
Ik merk heel wat gerommel in de buik, ik heb nu wel echt een gevoel van kom maar!!! Al zei de vk dat het niks hoeft te betekenen. Maar ik merk heeeel licht af en toe een samentrekking van de baarmoeder onder met een keiharde bovenbuik. Gelukkig doet het helemaal geen pijn, het lijkt meer op heel nodig moeten plassen (wat ik dan ook meestal moet haha).
Vandaag voelde ik me wel even heel misselijk, maar dat kwam denk ik door wat ik had gegeten.
En hebben jullie ook al lekkende borsten of is it just me?? ik heb gister alle flesjes/speentjes/kolven uitgekookt, dat was nu echt het laatste van het lijstje!! Dus kom maar meisssieee?

Spannend SuusX,
Hier zijn de bewegingen ineens heel anders sinds 3 dagen. Bij de bewegingen doet het ook best zeer, zaterdag deed het zo'n zeer dat ik niks anders kin dan liggen. En dan vooral onder, alsof ze er zo uit zou komen?

Ik heb geen last van lekkende borsten, in september heb ik dat 1x gehad en daarna niet meer.

Ik heb woensdag weer een groei echo dus ben benieuwd of ze nu wat beter gegroeid is. Als dat niet is zal het eerder ingeleid worden waarschijnlijk.

Terug
Bovenaan