Uitgerekend november 2021

Ahh amtk snap dat ze nu echt mag komen.. dan ben je gewoon zo benieuwd naar je kindje, alles is er (of is vandaag besteld, morgen in huis ?). Lekkende borsten niet echt, maar 2 keer voorgekomen laatste tijd. Hopen dat dat een mooi voorteken is voor goede melkproductie.
Suus volgende week vrijdag al aaaah wat is dat al snel!!! Jij telt de dagen nu af natuurlijk. Wel grappig, wij verschillen 1 dag en ik heb ook gisteren mijn slijmprop verloren! De jouwe komt alleen waarschijnlijk wel een stukkie eerder dan die van mij haha. 
Lapjesendraadjes fijn dat er wat orde is geschept met je to do list en fijn dat er dingen aan worden gepakt. Zal vast en zeker meer rust geven. Gaat helemaal goedkomen vgm! 
Dvbm wat spannend! Om de hoeveel tijd heb je die echo's eigenlijk? Was jouw bevalling/inleiden nu ook al gepland nee toch? Hoop dat het met de groei goed zit. 
Hier is het draaien gelukt!!! Vraag me niet hoe maar hij ligt helemaal goed nu ? en ook nog eens zonder de spierverslappers dus heb m'n ademhalings/ontspannings technieken van de zwangerschapscurus meteen uit kunnen proberen. 
Wel leuk iedere keer als ik hier kom kijken, ben je toch benieuwd of het al bij iemand is doorgezet en er al een baby geboren is ? en ook leuk dat in deze groep iedereen eigenlijk de 9 maanden lang af en aan toch wel actief is geweest. In sommige groepen wordt soms maanden niks gepost vgm. 
En ben ik de enige die ineens een dikker gezicht heeft, dikkere vingers en dikke voeten eind vd dag ? in m'n omgeving zeggen ze dat het wel meevalt maar zelf zie je dat verschil enorm.. 

Jilla, ik heb nu week 36 echo gehad en morgen in week 38 ivm afbuigende groei, anders was het gewoon controle. Vanaf nu is het elke week controle.

Vocht vasthouden doe ik niet heel erg volgensmij, vanaf de middag ongeveer merknik dat schoenen strakker gaan zitten maar ik zie zelf niks aan mijn voeteb dat ze dikker zouden zijn, savonds hebnik wel echt de rand van mijn sokken in mijn enkels staan dus wel iets maar gelukkig niet extreem.

Jillla, wat fijn dat het draaien gelukt is!! Wauw, dat moet vast een hele opluchting zijn!
Was het erg pijnlijk de versie? Ik duim voor je dat de baby zo blijft liggen, want er bestaat altijd een kans toch dat ze terug draaien?

Leuk weer zoveel berichten!
Het rommelen is hier gelukkig weer opgehouden na het weekend haha. Behalve de harde buiken dan maar die heb ik al een hele tijd. Als t eerder zou beginnen moet ik inderdaad alsnog een keizersnede. Maar denk dat hij lekker blijft zitten hoor tot volgende week!

Dvbm, dat de bewegingen anders zijn kan soms ook een voorbode zijn zeggen ze he haha. Of is de kleine misschien nu goed ingedaald?

Jilla, wat super zeg dat de versie gelukt is!! Heel fijn voor jullie! En nu lekker blijven liggen zo ?
Ik heb heel minimaal lekkende borsten merk dat er dan gedroogde melk korstjes zitten haha. En vocht vast houden is ook wel wat meer, vooral als ik te lang met mijn benen naar beneden heb gezeten zwellen ze aardig op.

Amtk, spannend hoor dat het rommelt! Krampen? Hopelijk duurt t niet lang meer. Nu 39 weken ongeveer toch?

Willen jullie trouwens allemaal thuis bevallen of is er een medische indicatie?

Ik heb een medische indicatie dus bij mij wordt het een ziekenhuis bevalling. Wil ik zelf ook graag. De indicatie is dat ik op voorhand alvast een infuus in m’n arm krijg voor het geval de placenta weer niet eruit komt. Dus ik ga wel gewoon onder begeleiding van m’n eigen verloskundige bevallen, maar wel in het ziekenhuis.

En jullie?

Jillla oh wat fijn dat de versie gelukt is zeg! Ik hoor toch vaak dat het weinig effect heeft.

SuusX gelukkig geen gerommel meer dus. Nog maar een paar dagen!

Ik heb geen medische indicatie, maar ga wel in/bij het ziekenhuis bevallen. Na de groei echo van zonet ben ik daar weer blij om! Het hoofdje zit op de curve van 39 weken! De rest is heel netjes 37 weken en een beetje. Maar oh God in de hemel, hoe groot gaat dat hoofd dan wel over 3 weken zijn?

Ik ben nu 38.5 en moet ook in het ziekenhuis bevallen. Dit omdat ik Velamenteuze insertie heb. Dat betekend dat een bloedvat aan de moederkoek niet helemaal beschermd is. Gelukkig is het maar minimaal en gaat tot nu toe alles heel goed. Alleen heb ik hetzelf lood zwaar. Maar moet in het ziekenhuis bevallen zodat ze de kleine tijdens de bevalling in de gaten kan worden gehouden in het geval het wel mis gaat.. Dus ik verwacht een deze weken te bevallen.

Drie keer raden waarom ik nu om 3:12 wakker ben :D

Gister, één dag voor uitreken datum is kleine Sundiata (uitspraak: soendjata) geboren!
Oh dames, ik kan echt niet op van geluk en adrenaline of endorfine!!! Ze is so lief en fragile.
Hele hele vlotte bevalling was het, ik zal er morgen even dieper op in gaan maar ze is on 14:29 geboren en 3000gr precies! Ze is zo klein!

Jilla wat fijn dat hij gedraaid is! Gewoon op hem vertrouwen dat hij zo blijft, dat zit zo goed!
En oeff nou gerommel bij jullie weer weg, maar bij mij was het ook al vanaf vorige zondag af en aan!
En ik ben ook naar het ziekenhuis gegaan, maar eigenlijk alles thuis gedaan, want we waren in het zh om 14:00.
Ik kom morgen even vertellen!!!

Terug
Bovenaan