Uitgerekend november 2021

Liekelvaenbabytwee ook jij gefeliciteerd!

Ik zit ook nog op het wachtbankje hoor! Ben as zaterdag uitgerekend. Ik denk dat ik gisteravond wat voorweeen heb gehad, het waren in ieder geval een paar echt pijnlijke harde buiken.
Ik hoop zelf dat baby nog een paar dagen extra blijft zitten, onze jongste heeft tm 8 november toetsweek op school dus afleiding in de vorm van een newborn zou niet handig zijn haha maar je houdt het natuurlijk niet tegen!

Ik hoop voor je dat je zo naar huis toe mag, SuusX!
Ah ja dat opgang komen van de borstvoeding is meestal wat hè?! Wij hebben onze dochter destijds ook moeten bijvoegen. Maar toen het eenmaal op gang was, ging het prima!
Heb daarom voor de zekerheid nu van die kleine zakjes Nutrilon gekocht zodat we niet weer een hele pot hoeven te kopen en vervolgens niet gebruiken.

Lapjesendraadjes, ah gelukkig, zitten we samen te wachten. Ik ben volgende week zondag uitgerekend. Heb ook af en toe wat steken down under en het gevoel alsof hij er zo uit kan vallen, maar daar blijft het ook bij ??

Liekelvaenbabytwee gefeliciteerd! 
Yep hier ook in afwachting. Heb al zeker een week bijna iedere avond/nacht voorweeën. Echt nare 'menstruatie krampen' waar ik dan ook wakker van word en ben een week daar voor mijn slijmprop verloren. Merk nu een paar dagen heel veel naar de wc te moeten (nr 2) en voel hem met de dag dieper zakken lijkt het.. ben zo benieuwd hoe lang dit gerommel nog gaat duren ? 
Lapjesendraadjes ze zeggen wel eens dat de baby 'wacht' tot moeders er helemaal klaar voor is dus misschien toch grote kans dat ie toch pas komt na de toetsweek? En anders hopen dat haar gemiddeldes hoog genoeg liggen om evt een wat lager punt op te vangen? ? 
Avds jij al gerommel of duidelijke tekens? 
En wat fijn dat de bevallen dames lekker naar huis kunnen ? Dat is toch de plek waar je het liefste bent met je kleintje denk ik 

Jillla ja mij kennende laat mijn lichaam op 8 november, als ze naar school vertrekt, los. De toetsweek zijn de enige 4 momenten in het schooljaar dat ze cijfers krijgt, dus het is best spannend! We hebben haar dit schooljaar (5V) laten overdoen, vorig jaar had ze het erg zwaar door alle coronamaatregelen en we wilden dat ze met goede gemiddelden haar examenjaar ingaat. Nu zegt ze zelf dat ze heel anders dan normaal haar toetsweek ingaat, veel relaxter. Ik hoop het maar en ik hoop ook dat de scholen dit jaar gewoon open blijven.

Ik ben vanochtend denk ik een deel van de slijmprop verloren! Voor mij allemaal tekenen dat ik goed op schema lig.

Jillla, bij mij ook licht gerommel maar niet heel duidelijk. Merk wel dat hij nog meer ingedaald is want de knoop op mn broek zit zo in de weg als ik zit. Had overigens bij de eerste ook weinig duidelijke tekenen dat het zou gaan beginnen. Ben destijds met 41 weken gestript dus ik stel me er op in dat dit nu weer gaat gebeuren ?

Wel af en toe wat harde buiken en druk maar meer niet. Wordt nu toch wel spannend hè?!
Hebben jullie alles helemaal klaar?

Ook ben ik niet heel duidelijk m’n slijmprop verloren vorige keer en tot nu toe ook niet. Wel meer afscheiding/slijm dagelijks in m’n ondergoed dus bij mij komt het in delen ?

Spannend he dames!!
Ik verbaas me nog steeds dat het allemaal (de zwangerschap) achter de rug is, tijd is me wat. Ze is nu 12 dagen maar het voelt veel langer, zo vertrouwd.
Ik ben zo benieuwd wanneer de rest komt! Ik had mijn slijmprop niet verloren voor de bevalling, tijdens de eerste weeën kwam het deels.

Sun groeit echt heel snel, ik geloof dat ze sinds vandaag liever bij ons slaapt dan in bed, ohno?

Op wat snacks en kleren voor de Mr na, is de vluchtkoffer gepakt. En verder moet ik nog wat biesjes aan het dekentje en boxkleed bevestigen en nog een stoffen bekleding voor het ledikanthekje maken (er zit een lelijke bijtplek op die door te verven niet is opgeknapt). Maar dan ben ik echt klaar!

Nu is het vooral een gevalletje huis en was bij houden. Straks komt de Mr weer thuis en die haalt dan de stofzuiger voor mij naar beneden.

Terug
Bovenaan