Uitgerekend november 2021

Ik moet ook alleen nog wat snacks in de tas doen, verder zit alles erin.
En idd in het huis het eea schoonmaken. Als het goed is komt morgen de schoonmaakster weer dus die kan mooi het grote werk doen. Hou ik het vandaag bij wat keukenkastjes uitmesten en schoonmaken ?

Gefeliciteerd dames!

Hier inmiddels ook bevallen van ons dochtertje. Vanuit een thuisbevalling naar een zhuis bevalling maar gelukkig allemaal goed gegaan. Ik had weeën opwekkers nodig en vervolgens met een knip en vacuümpomp is de kleine meid geboren. 1 nachtje gebleven. Ze had ook geelheid maar lijkt nu goed gelukkig. Dagelijks controle in t zhuis gehad. Wel intensief in een kraamweek maar je doet alles voor de kleine. Gaat hier verder goed en genieten vd kleine. Zo verliefd!! Heb alleen last vd hechtingen en een blaasontsteking..

DG! Gefeliciteerd met jullie dochter!
Ach jee, uiteindelijk toch een ziekenhuis bevallig geworden! Fijn dat ze er nu in ieder geval is.
Rustig aan doen en je lekker laten vertroetelen zodat je snel weer op de been bent!

Gefeliciteerd DG, fijn dat alles goed is met jullie! Sterkte met de blaasontsteking!!

Ik ga straks nog even bij een buurvrouw kijken die blijkbaar nog allerlei babykleertjes heeft die ze net aanbood. Ik hoop dat t een beetje neutraal is, zij heeft alleen maar jongetjes en ik weet natuurlijk echt niet wat ik verwacht!
De jongste heeft net voor mij gestofzuigd en ik heb vandaag veel afgemaakt met de naaimachine.
Oh ja, de keukenkastjes. Die had ik 2 weken geleden uitgesopt, maar zijn alweer aan een nieuwe beurt toe. Misschien morgen.

Wij hadden vanochtend weer controle en ik ben heel blij dat baby inmiddels volledig is ingedaald!! Ze schatte het eindgewicht in tussen de 6 en 7 pond. Ik ben benieuwd!

DG gefeliciteerd ! Gelukkig gaat alles goed, neem de rust die je nodig hebt en geniet van je meisje ? wat was de uiteindelijke datum?

Dg gefeliciteerd! 
Dan is het vgm van het 'vaste clubje' alleen nog avds lapjesendraadjes en ik! Spannend! Ben ook zo benieuwd naar het geslacht van je kleine lapjesendraadjes. Hopelijk zat er wat leuks bij de kleding. Morgen de keukenkastjes voor een derde keer? ?
Herken het wel hoor, het normale schoonmaken wordt bijgehouden dus nu zijn de sokkenlades, keukenkastjes, kelder etc aan de beurt. Heb al zo ontzettend veel weggegooid dat ik perongeluk ook dingen weg gooi die ik misschien nog even had moeten bewaren ?. 
Vandaag 38,5 week, hoor alle zwangeren altijd vanaf 37 weken roepen dat ze er klaar mee zijn etc maar moet zeggen dat ik het wel prima vind eigenlijk! Kijk 42 weken hoeft ook niet perse haha maar heb zo'n prettige zwangerschap dat het niet perse haast hoeft te hebben van mij. Kan alleen niet wachten om hem te ontmoeten ? Hoe staan jullie hier in? 

Ja we hebben nog maar een klein clubje over!

Jillla ik heb ook zo'n enorm prettige zwangerschap dat ik er ook totaal nog niet klaar mee ben! Maar 42 weken hoeft van mij dan ook inderdaad weer niet hahaha
Ja, wat gaat Klompje worden he? Ik denk steeds meer aan een jongetje, maar wie weet komt dat wel omdat iedereen er van overtuigd is dat het een jongetje wordt. Maar een meisje zou ook superleuk zijn, kan ik een leuk kerstjurkje kopen of maken! Al heb ik ook een leuk idee voor een kerstoutfit voor een jongetje hoor!

Ja, ik kan er niet onderuit, ik zal morgen weer een beetje moeten poetsen. Heb vandaag alleen maar achter de naaimachine gezeten. Heerlijk!
Morgen maar eens beginnen met het toilet. Ik ben gelukkig bij met de was!

Dag dames, t was ff stil vanaf mijn kant. Best druk altijd die eerste dagen. Dat gaan jullie als laatste ook bijna ervaren!! Spannend echr de laatste loodjes.
En wanneer het gaat gebeuren.
Fijn dat jullie een goeie zwangerschap hebben jilla lapjesendraadjes!

Met ons gaat het goed, ik moet me wel echr nog koest houden dus lig t het grootste gedeelte van de dag op bed.. heel lastif haha. Maar anders fluit mn lijf me terug en gaat de wond zeer doen. Voelde nu vanavond ook mn bekken weer..grrr frustrerend.

We hebben exhr een top kraamhulp zo'n fijne vrouw. Mn dochter heeft t wel zwaar, alles is strijd dus heb erg met mn man te doen. Het is echr wel ff bikkelen zo.
En de kleine die doet t super! Hij is wel afgevallen en nog niet aangekomen helaas.. de bv is wel goed op gang dus hopelijk gaat hij snel lekker groeien. Nachten gaan redelijk slaapt in z'n bedje naast mij en iedere 2a3 uur voeden.

Geniet nog van de zwangerschap.
En dg gefeliciteerd ook!

Terug
Bovenaan