Uitgerekend november 2021

Fijn dat de echo goed was! Wij mogen volgende week donderdagmiddag, spannend. Ben dan circa 7,5 week zwanger. Begin nu in de ochtend misselijk te worden maar gelukkig blijft het daarbij.

Hallo allemaal, ik sluit mij ook graag aan. Wij hebben een zoontje van 2 jaar en afgelopen zaterdag een positieve test en gisteren afspraak gemaakt bij de verloskundige. Wij mogen 31 maart voor de eerste echo.... Super spannend omdat wij in oktober een missed abortion hebben gehad... Eerste echo was toen goed en bij de termijn echo bleek het hartje gestopt te zijn... Heel spannend allemaal weer, maar leuk om met jullie de ervaringen te delen en te lezen

Hé ik schrijf ook graag mee. Sinds de 10e weten we het gelukt is en dat ik zwanger ben, maar sinds gisteren echt. Ik ben een beetje extra moe voor mijn gevoel maar verder helemaal niets gevoeld. Hadden jullie dat wel? Ik heb gisteren ook de verloskundige gebeld om een afspraak te maken. (@jessie ik had natuurlijk jou vraag ook op wens2021 voorbij zien komen) Dus die staat nu gepland voor 7 april. Tot die tijd lekker genieten en hopen dat het blijft zitten.
(Uitgerekende datum is 17/18 november)

Hee Wensje! Ik denk dat je 7 april bedoelt? ? leuk dat je eerste afspraak er aan komt! Zo spannend allemaal. Ik heb de ene dag wel symptomen en de andere dag minder. Nu wel al pittige hoofdpijn en wat gerommel/steekjes in mijn buik. Verder is het nog heel rustig ?

@lovebeingamom welkom gezellig. Wat fijn dat het nu weer raak is dan! En de eerste afspraak al in het vooruitzicht. Snap dat die bevestiging dan heel fijn kan zijn!

Hoi allemaal! Ook ik sluit mij graag aan! Ik ben er afgelopen zondag achtergekomen dat ik 6 weken zwanger ben van ons eerste kindje! Mijn partner is 33, ik 30. We waren ontzettend verbaasd dat de test positief was, ik heb nl. nog weinig klachten (even afkloppen).  23 maart heb ik mijn eerste echo, voorlopige due-date staat op 30 oktober.  Fijn dat deze plek er is!  Groetjes,  Eva 

Hoi, 
Aan iedereen gefeliciteerd!
Ik mag mij ook aansluiten, afgelopen augustus en vrij snel een miskraam gehad. Maar nu weer een positieve test in handen. Wij gaan er positief in. Ik denk dat ik uitgerekend ben 17/11. Eerste echo staat gepland 29/03.
Heel spannend allemaal!  

@wensje, ja ik kan vast wel wisselen van praktijk, maar deze voelt heel persoonlijk en niet zo’n mega organisatie, dus denk dat ik hem maar even uitzit. Desnoods nog wat eerder zelf een vitaliteitsecho aanvragen bij het echocentrum en die zelf betalen?. Dat kan volgens mij wel, maar raden ze af omdat tot 8 weken soms nog weinig te zien is. Wat is jullie bekend daarover? ?

Terug
Bovenaan