Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Goedemorgen! Haha ja dat plassen herken ik ook! Mijn buik is ook al best wel op gezet en einde dag moet mijn knoop los. Mijn stoelgang wisseld, maar er zit nooit een lange tijd tussen! Ik heb 30 maart mijn eerste echo en ben nu 5 weken zwanger .
Manra, wellicht iets van crackers naast je bed neerleggen? Mocht je echt wakker worden van de honger dat je een cracker kan eten.
Ik probeer meestal toch gewoon verder te slapen, want als ik er dan uit ga om iets te eten dan ben ik helemaal wakker.
Tips voor je stoelgang: neem wat gebroken lijnzaad in je yoghurt/kwark. Helpt echt heel goed!
Was er tot van het weekend nog niet aan begonnen. Maar toen ging ik bijna out op de wc ivm niet kunnen poepen. ? Dus nu al een paar dagen lijnzaad iedere ochtend en niks meer aan de hand
Ik heb een flesje water naast mijn bed staan. Ik heb nl geen honger s nachts, maar dorst!
Overigens is veel water drinken, vezels eten en beweging een klassieker bij slechte stoelgang. Kiwi's helpen, een beetje lijnzaad door je yoghurt of kwark, volkoren brood..
Hee meiden, ik heb me gisteren aangemeld bij de verloskundige en heb 8 april de intake. Helaas telefonisch. De echo is pas in week 12. Pfoeh hoe houd je in de tussentijd het vertrouwen dat alles goed is? Tips? Voel namelijk nog niet zo veel symptomen? Vind het echt onwijs leuk, maar ook heel spannend. Had denk ik een vroege innesteling want ben nog geen 4 weken (zaterdag pas). Maar misschien reken ik ook wel verkeerd? Had de hele week voorafgaand aan m'n menstruatie spotting. Als je dat meetelt 5 weken??
Volgens mij kun je de ene dag wel en de andere dag geen symptomen hebben, JessieJM. Misschien komt t bij jou later of helemaal niet! Het enige wat je kunt doen is afwachten! Lastig he! Ik zou ook graag een luikje willen hebben om te zien wat er binnen gebeurt, maar het is nu nog zo klein dat dat ook weinig zegt. Er kan nog zoveel mis gaan. Ik probeer maar rustig te blijven en vertrouwen te hebben.
Lapjesendraadjes, ja dorst dorst dorst! Iedere nacht weer. Ik ben overdag echt een ramp in water drinken (veelste koud nu) en vergeet vaak om thee te pakken.
AvdS ik heb standaard een kan met drinken staan in me zicht ? hierdoor gaat er elke dag wel een hele kan met drinken erin! Voor onderweg heb in altijd een flesje bij me