Uitgerekend november 2021

AvdS ik hoop voor je dat het vannacht echt doorzet!!

Ja Jillla ik kan ook niet wachten om baby vast te kunnen houden! Twee jaar medische molen, daarvoor al 10 jaar zonder pil en zonder resultaat. Het is zo'n heftige 2 jaar geweest! Eind deze maand is het een jaar geleden dat ik huilend van dankbaarheid wakker werd uit de narcose en hoorde dat alleen de cyste weggehaald was en de eierstok gespaard was. Zo dankbaar voor mijn lichaam dat snel herstelde en 2 maanden later aan icsi stimulatie kon beginnen en meteen zwanger raakte van de eerste terugplaatsing! En nu is mijn eerste en waarschijnlijk enige zwangerschap bijna voorbij!

Vanavond had ik een afspraak met vriendinnen staan en begonnen de voorweeen weer. En nu echt een scherpe pijn in mijn vagina. Het zal mij benieuwen of ik de uitgerekende datum wel haal!
En ja, het is deze week al toetsweek, maar ja ik kan baby natuurlijk niet tegenhouden!

Nou meiden, tot op heden nog niets hoor! Ik was zo moe dat ik om half 9 al lag te slapen.

Denk toch dat jij me voor zal zijn, lapjes! Zet het bij jou al een beetje door?
Jillla, rommelt het bij jou al of nog niets?

Wat spannend allemaal dames! Ik lees iedere dag hoor! Maar reageren op alles vind ik nu ook een beetje lastig ? ik slaap de afgelopen nachten max 2 a 3 uur besr heftig..

Zo fijn als jullie ook je hummeltje hebben!
En ik moet zelf ook zeggen na t ivf traject en alle ellende voelt Arthur wel echt als een wondertje hoor. En kan ik nog meer van hem genieten lijkt wel. Dus snap jullie gevoel heel goed!

Ik had gister een rot dag de welbekende kraamtranen em de vermoeidheid en pijn alles was te veel. Hopelijk ga ik snel beter slapen.
De bv loopt super, hij hapt nu goed aan en stuwing viel ontzettend mee. Nog niet op z'n geboorte gewicht dus hopelijk gaat hij lekker groeien nu.

Heeft t verder nog gerommeld bij iemand vannacht?

Ahh SuusX, dat is wel weer even wennen natuurlijk die nachten! Dat is iets waar ik het minst naar uit kijk!
Kan je overdag wel een beetje slapen als de kleine ligt? Of lukt dat bijna niet door jullie andere kindje?

Wel fijn dat de bv goed gaat en dat de stuwing mee viel.

Hier is het rommelen weer gestopt, beetje jammer! ☺️

Bij mij vannacht ook serene rust hahaha.
Ja, die korte nachten daar kijk ik ook niet naar uit! En ik hoop dat bv bij mij gaat lukken. Dat lijkt mij zo makkelijk, heb ik altijd bij me!

Ooo wat spannend nog voor jullie! Wel veel voortekenen zo te lezen. Bij mij braken de vliezen ineens, wel langzaam dus niet een hele plas water.. en zo begon mn bevalling! Duurde 15 uurtjes vanaf het verliezen van vruchtwater tot aan de geboorte. Uiteraard in een weekend en 's avonds/'s nachts.

Herkenbaar, hier ook wel kraamtranen in de avond. Korte nachten moeten wennen, je soms druk maken en pijnlijk onderkantje zeg maar. Had jij een knip? Hier wel. En dus een blaasontsteking. Heb wat droge/schilferige tegels zie ik nu, paar dagen strak in de BH gehouden om stuwing te voorkomen. Geef flesvoeding. Kan ik tepelzalf ofzo gebruiken? En laatste vraag. Hoeveel cc drinken jullie kindjes per dag(gemiddeld)? Ons kindje is net 3kilo dus heel klein fijn meisje.

Jullie maken het bijna entertainment zo hahaha! Super leuk om te lezen, ik ben ook benieuwd wie de eerste zal zijn! Maar inderdaad veel is al in gang. Zoals ik al zei was het bij mij een week er voor voor het eerst iets, toen een hele week niets en twee dagen voor begon het rommelen weer. Ik timede de lichte voorweeën elke 7 minuten!

SuusX wat fijn dat het goed gaat! Morgen is hij alweer een week he?! Ik had die eerste week echt geen slaap in de nachten pff, het gaat nu beter maar nog steeds elke twee uur wordt ze wakker. En ik ben bang dat ze verkouden is (heb al gebeld over de vloerverwarming maar nog niks teruggehoord :(
DG wat fijn dat ook bij jou alles loopt! Ik had geen knip/hechtingen wat het leven heel makkelijk maakte vooral in de eerste week. Geen moeite met zitten/plassen/ontlasting… Maar uiteindelijk als je rust neemt heelt dat wel, ik had wat scheurtjes, die waren met anderhalve week weg.
Ik gebruik tepelzalf van weleda en bepanthene voor baby’s (aanbevolen door kraamhulp).
En ik zou niet weten wat ze drinkt, Sun was ook 3 kilo maar heel snel weer over geboortegewicht. Als ze drinkt en ik de andere borst kolf heb ik eigenlijk standaard 70cc
Nu heb ik dat ze een borst minder fijn vind dan de ander en die is nu altijd voller… dus kolf ik die af maar voel eigenlijk elke dag stuwing in mijn linker borst..

Spannend zo al dat gerommel! Wie zou de volgende zijn.
Wel jammer als het gerommel dan ineens weer ophoud, vind ik iig.

Ik heb ook hechtingen maar opzich weinig last van gelukkig, was een klein scheurtje dus geneest sneller zeggen ze... Wel is er al 1 hechting uit gegaan waardoor ik dat stukje nu wel wat voel. Maar omdat de rest netjes zit is dat geen probleem en moet dat ook gewoon goed dicht gaan.

We zitten hier nu op +- 80cc per voeding
De ene keer wat meer en de andere keer wat minder. In de avond drinkt ze eigenlijk standaard 2x en halve fles van +- 50 in 2 uur, daarna een volle en dan nu al 2 nachten een tussenpoze van 5uur. Rond 1 uur een fles en dan rond 6 uur pas weer. Hoop dat dat zo blijft hihi.

Terug
Bovenaan