Uitgerekend november 2021

Oh meiden, ik weet dat dit geen bal hoeft te betekenen, maar ik heb net mijn slijmprop verloren! En meteen een beetje buikpijn. Waarschijnlijk omdat ik dit toch wel spannend vind?
Ook mooi, want op een klein dingetje maken na, ben ik sinds een uur helemaal klaar voor de komst van de kleine!

DvBM wauw ik ben jaloers op je? bij ons is het ‘s nachts echt half 1, half 3, half 5 en half 7, dan iets later… en elke keer drinkt ze ongeveer een half uur…

Lapjesendraadjes oehh, laat maar weten of er weeën volgen? is dat groot een slijmprop? Ik heb het heel geleidelijk verloren, geen idee wat ik me erbij moet voorstellen

Nou wie weet lapjesendraadjes!
Bij mij betekende t toen niets haha maar t kan wel natuurlijk.

Amtk, hier dezelfde nachten hoor leuk he bv ?? en vanaf 17 uur clusterd hij dus iedere 2 uur wil hij dan drinken soms nog eerder.
Dat zijn altijd echr spitsuurtjes

SuusX precies, zit er nu midden in, er ligt melk over de hele keukenvloer ? ik maak er echt een potje van. Dan probeer ik schoon te maken maar na een half uurtje is ze alweer ready voor de andere borst.. Ze is nu even ingesukkeld dus snel dweilen

Leuk allemaal te lezen. Hier overdag om de 2 uur voeden (fles) en 's nachts om de 3 uur ongeveer. Soms 4 uur dat is heel fijn. Ze drinkt circa 450/470ml per 24 uur. Maar bij bv denk ik lastig te zien;)

Oehhh spannend Lapjesendraadjes! Wie weet gaat het dan toch beginnen..

Ik voel wel een soort van spierpijn-achtif gevoel bij m’n liezen, alsof ik 40u op een paard gezeten heb ofzo ?
Begin er nu ook wel langzaamaan een beetje klaar mee te zijn. Laat die kleine maar komen want dit wachten word ik ook wel een beetje zat ?

Amtk, het was echt wel een dikke klodder gelig wit slijm. Totaal anders dan de afscheiding die ik normaalgesproken heb. Ik heb wel even gegoogeld naar foto's om te vergelijken.

Uiteraard is er verder nog niets doorgezet hahaha

Ik raak het nu ook wel een beetje zat hoor. S nachts telkens pijn in mijn heup als ik op mijn zij lig, standaard om 4 uur wakker worden en dan minstens een uur niet kunnen slapen, het opstaan uit een stoel dat pijn geeft, fietsen is ook pijnlijker.

Echt de laatste loodjes. Kreeg vandaag een appje van mijn collega's met hun pooltje: wanneer het geboren wordt, wat het wordt en hoe het gaat heten. Het varieert van 6 t/m 16 november en de naam hebben ze geen van allen ?. Nog niet eens in de buurt hihi. Maar wel superleuk! Dat soort berichtjes verlichten dan wel de dag moet ik zeggen!

En ik kreeg mijn oproep voor de griepprik. Zouden jullie die nemen na de kraamtijd? Ik had de oproep iets eerder verwacht en had gehoopt m voor de bevalling te kunnen halen. Maar nu weet ik t even niet.

Terug
Bovenaan