Uitgerekend november 2021

Die pijn in m’n heup heb ik ook, Lapjesendraadjes. Ik heb 2 weken geleden aan de fysio en vk gevraagd wat dit kan zijn. Zit waarschijnlijk een zenuw bekneld in/bij je bekken.
Dus probeer zoveel mogelijk te slapen met je Voedingskussen tussen je benen in. Wat verder helpt is zoveel mogelijk zitten in een soort van vlinderzit (Google het even) daarmee ontspan je de spieren die van je bil naar je bekken lopen.
S nachts lig ik vaak even in die vlinder-positie om het gevoel weer een beetje terug te krijgen in m’n heup/been. Hopelijk heb je er wat aan!

Jammer dat het ook bij jou niet doorgezet heeft. Denk dat we de 40 weken gewoon over gaan hoor ??

Wat betreft de griepprik; ik weet niet of je normaal gesproken hier bijwerkingen van hebt. Zo niet, dan kan het denk ik geen kwaad of even overleggen met je vk!

Denk dat de griepprik ook geen kwaad kan hoor. Geef je alleen maar weer mee aan de baby!

Hoeveel weken zijn jullie nu allemaal?

Hier eindelijk een betere nacht, Arthur sliep nu op zichzelf in z'n bedje! Dus ik kan er vandaag weer even tegen aan.
We hebben gelukkig t weekend nog een paar uur kraamzorg. Want mobiel ben ik nog niet bepaald. Hopelijk wordt dar vanaf volgende wk beter.
Gister de kaartjes aangepast en besteld ben zo benieuwd naar t eind resultaat. Jammer dat we dat soort dingen hier niet kunnen laten zien he.

Ahhh wat fijn SuusX, dan ga je hopelijk een goeie dag tegemoet! Hopen dat hij vaker lekker in z’n bedje wilt slapen vandaag.
Jaa zo jammer hè, dat we de kaartjes niet kunnen delen! Ben zo benieuwd naar jullie kaartjes!

Ik ben vandaag 39+5

Maandag inderdaad de griepprik maar eens bespreken. Ik heb er nooit zo heel veel last van gehad, maar heb m nu al 2 jaar niet meer gehad. En nu krijg ik de uitnodiging omdat ik zwanger ben.

Vandaag ben ik 39+6! Heb gisteren nog even gauw buikfoto's staan maken voordat ik mijn bed in dook. Ik was toch een beetje bang dat het zou losbreken. Maar nee hoor, afgezien van 1x wakker worden met buikpijn, die wegging nadat ik de band van mijn onderbroek onder mijn buik legde, is het rustig gebleven!

Ah SuusX lekker dat hij vannacht in het eigen bedje sliep! Ik hoop dat hij het komende nacht weer doet!

Hier gaan we zo beginnen aan wat poetswerk. Ik heb daar toch zo'n hekel aan, maar ja een fris huis is wel fijn!

Nogmaals raad ik aan oxytocine vrij te maken!!! Is bij ons ook direct gelukt? nog geen twee uur nadat we klaar waren begonnen de weeën haha!

En die pijn herken ik in scheuten, af en toe schoot het in mijn lies of binnenbeen, dat ik het echt uitriep van de pijn.

En DvBM ik heb inderdaad geen idee wat ze drinkt, maar ik denk dat het wel goed gaat.. De verpleegkundige van het consultatiebureau kon helaas niet komen dus we hebben telefonisch de intake gedaan, maar ik ga komende dinsdag haar laten wegen, ik ben zo benieuwd, ze lijkt gegroeid te zijn.
SuusX ahh dat is fijn, bij mij sliep ze eerst prima in eigen bed en nu wordt ze steeds aanhankelijker (typ ik met haar slapend op mijn borst), als ik haar weg leg wordt ze onrustig en wakker.
Mijn vriend heeft een nieuwe baan vanaf eind november, dus eindelijk geen nachtdiensten meer! Daar kijk ik echt naar uit, vooral nu het wennen aan de fles beter gaat, ik geef haar sinds eergister 20cc uit de fles om te wennen en dat gaat goed!

Hahahaha bedankt voor de tip Amtk! We zullen het eens proberen ? je hoort het wel als het gewerkt heeft ?

En wat fijn dat hij een andere baan heeft en dan geen nachtdiensten meer! Werkt hij in de zorg?
Mijn man heeft per 1 januari een andere functie en dan geen weekend- en avonddiensten meer. Kijk hier ook echt naar uit!

AvdS hahaha ? Proberen kan altijd! En wat fijn! Ik merk dat het echt best lastig is omdat hij ‘s nachts dan werkt en overdag lange tijd slaapt dus eigenlijk dubbel niet aanwezig kan zijn :( voor hem ook!
En nee, hij werkte nu in een hotel en gaat nu bij een sportmerk werken!
Fijn weekend iedereen, ik ben al de hele dag aan het knuffelen met mijn chubby baby?

Terug
Bovenaan