Uitgerekend november 2021

Ik dacht even laten weten dat er hier nog niks gebeurd is ? 
Volgens mij ben ik ook de laatste in het rijtje! Ben morgen 39 weken. Gisteravond en nacht heel veel rottige voorweeën gehad en vanmorgen om half5 zwakte ze af. Iedere keer sta ik dan toch op scherp, zou het beginnen? Maar nee niet doorgezet! 
Heb de laatste dagen wel echt moeite met dingen doen hier in huis. Gelukkig is alles door de eerdere voorbereiding nog steeds netjes en makkelijk bij te houden. 
Ben zo benieuwd wie als eerste gaat bevallen ? ik heb zelf gedroomd over de 7e en de 10e dus ben benieuwd of die dromen uit gaan komen ? ahhh en de moedertjes lekker baby knuffelen ? ben zo blij voor iedereen dat het allemaal zo goed loopt 

Ha! Hier ook nog niets hoor. Wel gisteravond flinke buikpijn (voorweeen?) en nu begint het ook weer.
Ik mag sinds gisteren niets meer doen in het huishouden, behalve de was en bij gratie Gods de stofzuiger bedienen.
Ik heb vandaag de vluchttassen maar bij de voordeur gezet. Ik ben er echt aan toe om te bevallen, merk ik nu!

Nou dan hoop ik voor je dat het nu echt gaat gebeuren, Lapjesendraadjes!

Hier nog steeds weinig aan de hand. Behalve dat ik vannacht van 12-3 wakker heb gelegen en de baby voor m’n gevoel m’n hele buik verbouwd heeft. Het voelde alsof hij er via m’n liezen uit kwam, zo erg aan het drukken was hij. Maar nee, weer niets gebeurd.

Ik begin het wachten nu langzaamaan wel zat te worden.

Grappige is dat een vriendin van mij over 11 dagen is uitgerekend dus we grappen iedere keer dat we elkaar wel zien in het ziekenhuis. De mannen hebben zelfs een codewoord afgesproken om te appen zodat ze can elkaar weten of ze in het ziekenhuis zijn ?

Lapjesendraadjes oh je bent door mr op de time out bank gezet? ? met al dat gepoets van afgelopen tijd kan je huishouden dat vast wel ff aan.. snap dat je nu zoiets hebt van we zijn er klaar voor. Was je ook niet rond vandaag uitgerekend? Denk dat vanaf die datum het wachten wel ineens een stuk langer duurt.
En jij avds? Wel leuk dat je zo weinig scheelt met je vriendin. Kunnen de Kids echt samen opgroeien/spelen als ze zo dicht bij elkaar zitten. Wanneer was jij uitgerekend? 
Had stiekem verwacht van 1 van jullie goed nieuws te lezen maar nee, misschien morgen dan ? Ik ben volgende week zaterdag pas uitgerekend dus ga er maar vanuit dat er tot die tijd niks gebeurd. Mijn man vraagt wel iedere dag 'wanneer komt ie?!' Alsof de baby mij stiekem een mailtje heeft gestuurd met exacte datum en tijd ? wel leuk om te zien dat de spanning nu ook bij hem ineens opkomt terwijl hij heel de zwangerschap heel koeltjes is gebleven.

Jillla, ik ben morgen uitgerekend! Maar verwacht niets meer hahaha zal wel weer gestript worden en dat zal dus volgende week ergens gebeuren. Vermoedelijk eind van de week.

Voel jij al iets?
Ben ook zo benieuwd of het doorzet bij Lapjesendraadjes. Zij is vandaag uitgerekend dacht ik

Nou, mijn uitgerekende datum kwam en ging voorbij, maar geen baby te bekennen! Nu dus 40+1. Heb vanochtend tussen 5 en 7 wakker gelegen van voorweeen. In combinatie met een hongergevoel niet zo fijn! Maar daarna was het weer over en viel ik gelukkig weer in slaap.

Het is best ok op de time out bank, maar ik blijf liever bezig! Dan gaat de tijd gewoon sneller. Maar weten dat ik alle spulletjes in huis heb en dat de Mr als een razende toiletten kan poetsen als het nodig is (Ik wil ze schoon hebben voordat we naar het ziekenhuis gaan), geeft een opgelucht gevoel. Onze jongste hoopt dat het in het weekend of maandag na haar toets gebeurt, ze wil er bij zijn. Ze heeft zich al helemaal ingelezen, dat is toch wel fijn van een 18 jarige haha. Ik sta er open in. Als het goed voor mij voelt, mag ze mee en anders blijft ze thuis (of liever nog, is ze op school).

Nou meiden, ik ben benieuwd wie van ons drieën de eerste zal zijn!

En dan moeten we binnenkort maar een nieuw draadje openen in het baby-onderdeel van het forum?

Wat spannend voor jullie allemaal.. ik kijk elke dag even of iemand al bevallen is:). Het kan ineens gebeuren he.. nieuw forum pagina leuk idee!

Iemand ervaring met moeilijk uitplassen na de bevalling? Ben nu 2 weken geleden bevallen en merk dat t uitplassen moeilijk gaat. Had in de 1e week een blaasontsteking dus dacht nu weer, maar kwam niks uit urine onderzoek (op de kweek). Voelt beetje zwaar van onderen bij staan/lopen, denk dus mn bekkenbodem(spieren).. iemand ervaring mee? Zal ook fysio bellen..

Ahhh nog niks dus bij Lapjesendraadjes.
Ik ben vandaag uitgerekend maar voel me weer zo belabberd net als van de week.
Heb vannacht goed geslapen en wordt wakker alsof ik een marathon gelopen heb, zulke vermoeide en zware benen en dan moet de dag nog beginnen.

DG, wat maakt het dat je niet goed kan uitplassen? Branderig gevoel? Gebruik je nog water tijdens het plassen,,dus met een flesje spoelen?
Verder zou ik denken veel drinken en echt de tijd nemen om te plassen. Vergeet niet dat alles daarbinnen natuurlijk een beetje van slag is

Terug
Bovenaan