AvdS, leuk he zo'n niet meewerkend kind! Had ik vorige week. Toen ook opeens lekker bewegen terwijl ik aan de monitor lag. Ik zag toen af en toe een harde buik.
Bij mij had de Mr vanochtend een meeting in huis. Dus ik kon maar niet echt in mijn bubbel komen. Gelukkig zijn die vreemden nu weg uit mijn huis. Inmiddels zit ik denk ik wel in mijn bubbel. Ik zit lekker onder een dekentje op de bank, te borduren met rustige muziek op. ?
tja je moet wat! Heb inmiddels al wat vaker weeën. Maar ik vind het allemaal nog wel meevallen. Het is ook lastig timen vind ik, het lijkt wel op een soort permanente kramp. Wat dat betreft zou ik nu ook wel aan de monitor willen hahaha.
Ik heb zo'n weeenapp gedownload, maar dat geeft ook onrust vind ik. Die moet je telkens aan en uit zetten. Terwijl ik eigenlijk rustig in mijn warme holletje mijn ding wil doen.
Ik geloof dat mijn moeder wel een beetje in de zenuwen zit nu hahaha. Die had ik vanochtend geappt met de vraag hoe de weeën bij haar begonnen/voelden. Precies dus als ze bij mij voelen. En bij haar begon het dus ook voor een controlemoment.
Nou ja, ik denk dat ik over een paar uurtjes de verloskundige maar even bel voor overleg. Ik had echt gedacht dat het allemaal overduidelijk zou zijn, qua pijn en golven enzo. Maar dat is het allemaal niet, het zeurt (vooral in mijn rug) en is bijna constant. En ik weet dus niet of dat normaal is.