Uitgerekend november 2021

Ja heel irritant hè dat ze dan ineens gaan bewegen alsof er niets aan de hand is.
Inmiddels ben ik weer thuis. Alles was goed verder, ook qua vruchtwater etc.
Zondag komt de vk thuis om me te strippen dat betekent dus nog een week wachten. Ik hoop zo dat hij eerder komt!

Goedzo lapjes, lekker in je bubbel gaan. En ja, die weeenapp is lastig. Ik wist bij de eerste ook niet echt of het nou weeën waren of niet, dus ben op een gegeven moment maar die app gaan gebruiken en zag toen al vrij snel dat het regelmatig kwam. Alleen zei die app al snel: ‘bel een ambulance’ hahaha dat terwijl de weeën heel netjes om de 3-4 minuten kwamen en bijna een minuut aan hielden.

Spannend Lapjesendraadjes en AvdS!!
Bij mij begon het ook heel onduidelijk hoor, vage menstruatie krampen om de par minuten, en het heeft de hele nacht doorgezet. Dus inderdaad lekker in je bubbel blijven en goed ademen, warm blijven is het beste! Zo had ik 4cm toen de verloskundige de eerste keer kwam!
Hopelijk gaat het gebeuren! Succes❤️

Oh wat spannend dames!!! 
Lapjesendraadjes ik hoop dat het inmiddels lekker vlot op gang is gekomen! Ga voor je duimen hier. Wel weer vervelend dat er dan net een meeting gaande is ? zul je altijd zien.
Avds mag hopen voor jou dat het niet pas over een week begint hoor haha hopelijk gaat het bij jou ook snel beginnen ? gelukkig begon de beeb in het zkh wel weer lekker te bewegen.. 
Hier niks hoor, ben van het weekend begonnen met iedere dag een stukje wandelen in de hoop dat zwaartekracht wat gaat doen ? 
Nou lapjes we horen het van je als de kleine meid of jongen is geboren ??

Heel spannend allemaal zeg! Dat is toch wel echt t leuke aan een spontane bevalling haha wanneer gaat t nou echt gebeuren.
Ik hoop dat jullie ook allemaal snel de baby in je armen mogen sluiten ??
En de bevalling zonder problemen gaat verlopen.

Wij vandaag eerste dag zonder kraamzorg. Was best emotioneel moment gister met t afscheid we hadden zo'n goeie aan haar. En zo leuk contact. Maar ook wel lekker nu met z'n vieren eigen ritme weer.

Ik dus ook weer meer uit bed, merk wel dat mn conditie 0.0 is als ik te lang sta of te veel doe word ik helemaal bibberig en zweten. Dus echr mak aan nog en mn rust pakken. Hopelijk vd week wel klein stukje ff naar buiten.

Voor de andere baby's die al geboren zijn, hebben jullie ook last van krampjes al?
Arthur in de avond vooral, dan is hij helemaal in paniek zo zielig.. er is ook niet echt iets wat dan helpt probeer iedere x maar weer wat ter verlichting.

Ik ben om 14.15 uur onder de douche gestapt omdat het permanent zeurde. Heb er drie kwartier onder gestaan/gezeten. Dat was heerlijk. Helaas zijn de weeën daarna gestopt. Ik was van plan om nog te bewegen om t weer op gang te brengen, maar mijn armen en benen waren zo moe dat ik samen met de kat op de bank in slaap gevallen ben. De Mr en ik hebben net een uur gewandeld en een kopje thee gedronken op een terrasje. Straks ga ik lekker naar bed om te slapen. Ik hoop dat het vannacht weer goed op gang komt! En anders dat ik voldoende rust krijg, zodat t morgen los kan.
Gelukkig kan ik mij wel redelijk overgeven aan de situatie en ben ik niet gefrustreerd over het tempo waarop het gaat.

AvdS ik heb ook een afspraak voor het strippen gemaakt hahaha. Ik denk niet dat het nodig is, maar ik sta gepland voor as maandag.

SuusX Sun had niet heel erg last van krampjes aan het begin, nu wel af en toe maar ik heb een hele goede video met massages tegen krampjes!

https://www.fijnvoorgrootenklein.nl/zo-verlicht-darmkrampjes-bij-je-baby/

Dat helpt echt nu, soms als ik haar verschoon, laat ik de oude luier open liggen en doe ik was van die been oefeningen en dan komt alles er uit? en dan is ze ook lekker rustig, denk dat het haar ook oplucht.

Ze is nu al zo lang aan het slapen met maar een korte voeding tussendoor, maakt me bang voor een lastige nacht.. en ik kon nu nog niet slapen :(

Vannacht is het rustig gebleven. Ik heb net maar een afspraak bij de kapper gemaakt voor later vandaag. Ik moet toch iets en dan lig ik er in de kraamtijd tenminste een beetje netjes bij!

Terug
Bovenaan