Uitgerekend november 2021

Ahh jammer lapjes..

Hier ook nog niets. Wel is m’n vriendinnetje vanochtend bevallen, zij was eigenlijk de 17e pas uitgerekend. Dus dat maakt het wachten voor mij alleen maar langer ?

Maargoed, geduld is een hele schone zaak blijkt ?

Leuk voor je vriendin AvdS, maar inderdaad dan sta je zo te kijken van he, maar ik zou toch eerst?

Hier verlies ik steeds meer slijmprop en er zit nu ook wat bloed bij. Vandaag twee wandelingen gemaakt en ik merk steeds meer druk van onderen.
En de kat wijkt bijna niet van mijn zij.
Nou ja, we gaan het wel zien, maar ik hoop echt dat t nu gaat doorzetten. Ik raak dit wachten zo zat.

Ja ik ben het wachten ook zó zat! Ga denk ik de vl vragen of het strippen eerder kan ipv zondag.
Gisteravond aan de lopende band harde buiken gehad maar verder weer niets

Er is weer niets veranderd vannacht. Ik heb wel weer beroerd geslapen, ik heb zo'n last van mijn heupen! Ik heb er een hard hoofd in dat t deze week gaat gebeuren! Ik ga dus ook vandaag gewoon weer aan mijn huishoudelijke klusjes, want ik loop inmiddels echt tegen de muren op.

Gisteravond heeft de Mr opeens een voorstel gedaan om toch te gaan vernoemen en dus de namen te veranderen! Die zag ik dus echt niet aankomen en ik moest echt even behoorlijk wennen. Hij zegt dat hij er een goede reden voor heeft en dat hij het na de bevalling helemaal zal uitleggen, maar dat dat nu niet kan omdat hij anders iets gaat verraden. En dat hij er dus al heel lang mee rondloopt. Ik kreeg gewoon echt kortsluiting in mijn hoofd gisteravond! Gelukkig blijven de eerste namen wel hetzelfde.

Ohhh nee last minute nog een naamswisseling! Word je daardoor niet extra nieuwsgierig naar het geslacht, lapjes? Of kan je het uit de naam al opmaken wat het geslacht is?

Ik ga hier ook maar weer door met alles. Dacht gisteravond even dat het zo ver was, maar meer dan constante harde buiken was het niet. Toen ik ging zitten was, vertrokken ze weer.

Ja, ik denk toch dat het een jongen wordt, want hij wil beide opa's vernoemen. Dus dan krijg je roepnaam opa1 opa2. En bij de meisjesnaam alleen mijn moeder, omdat zijn moeder al bij de oudste is vernoemd. Maar het meisje krijgt dus 2 namen, roepnaam oma.
Maar aan de andere kant heeft hij dus een muziekmobiel gekocht waar heel lichtroze in is verwerkt. Al vind ik dat ook prima voor een jongetje hoor!

Ik heb het ongesteldheidsgevoel weer terug. Ik ga zo lekker een wandeling door de stad doen, even wat boodschapjes doen.

Ik ben trouwens ook erg benieuwd hoe het nu met Jillla gaat, het is zo stil vanuit haar kant!

Hoi dames sorry wilde de hele dag al reageren! Hier nog rustig dus.. vanmorgen toen ik opstond een hoop donkerbruine afscheiding dat de hele dag is gebleven. Ook krampjes die erger worden en lage rugpijn. Zou het dan toch eindelijk? Net bij de vlk geweest voor een controle afspraak en er is 2 cm ontsluiting! Nou ben benieuwd of het weer af gaat zwakken of dat het nu toch wel echt gaat gebeuren een dezer dagen! 
Lapjesendraadjes oeh een naam verandering.. hij weet het wel te timen zeg ? en toch kan het echt niet lang meer duren hoor ben zo benieuwd wanneer het door zet. Al dat gerommel betekend alleen maar goeds.
Avds okeee hoop niet dat jij nu de 17e gaat bevallen ?? dit maakt het wachten natuurlijk alleen maar erger.. afijn het kan zomaar ineens gebeuren he. En je hebt er al een rondlopen toch? Dan kan het ook nog eens super snel gaan..

Ohhh spannend ook bij jou, Jillla! Zeker aangezien je dus al 2 cm hebt! Hebben ze dat gecheckt naar aanleiding van je ‘klachten’?

Hij maakt het wel spannend dan Lapjesendraadjes. Misschien dan toch een jongen ?

Ook hier vandaag weer rustig. Even naar het strand geweest om te wandelen en lekker wat gedronken in een tentje daar. Manlief hoeft alleen morgen nog te werken en is dan vrij. Ook klaar om de kleine man te ontmoeten ?
Nu net als iedere avond weer een beetje druk en wat harde buiken, maar ga er weer vanuit dat het tot niks leidt ?
Ja klopt, we hebben al een dochter van 2 rondlopen. Bij haar heb ik er 12u overgedaan, vanaf moment van timen totdat ze er was. Dus wie weet gaat het nu sneller. Hoop dat het einde wel sneller gaat, want 2u persen is geen pretje ?

Terug
Bovenaan