Uitgerekend november 2021

Jeetje Jillla, spannend!! Ik ben een beetje jaloers dat ze bij jou al de ontsluiting hebben gecheckt!

Ik had vandaag vooral weer zo'n menstruatie-gevoel gehad. Ik heb weer twee wandelingen gemaakt, dat moet toch ooit effect gaan hebben?

Oma1 vindt dat ik baby maar eens streng moet toespreken dat het eruit moet komen, dus dat heb ik ook maar gedaan hahahaha. Oma2 denkt dat het pas volgende week gaat komen.
Dat denk ik inmiddels ook, want oudste zus komt morgen weer thuis en ik ben er van overtuigd dat zolang ik haar om mij heen heb om voor te zorgen, mijn lichaam niet los kan laten. Maar goed, er kan nog alles gebeuren voor morgenmiddag!

Ja idd, ik ben stiekem ook wel een beetje jaloers Jillla! Jij hebt de eerste cm’s er al op zitten.
Ik weet nog niet hoe het ervoor staat, hoop ook al iets te hebben qua cm’s maar goed dat weet ik pas zondag als ze gaan proberen te strippen

Nou wie weet hebben jullie ook allang die eerste centimeters te pakken! Nadat ze had gecheckt of m'n vliezen nog intact waren vroeg ik of ze meteen even wilde checken. Strippen staat pas voor evt volgende dinsdag op de planning dus verder heeft ze niks gedaan.. 
Nou lapjes moest daar dus nog aan denken ja, wat als de oudste er is? Jullie hebben vast wel een plannetje bedacht of kan de jongste met haar alleen thuisblijven? Zal vast hoe dan ook goedkomen hoor. Trekt de jongste het trouwens nog of is ze inmiddels zenuwachtiger dan dat jij bent ? omdat ze zo betrokken is geweest afgelopen maanden.
Avds ik hoop ZO dat zondag helemaal niet nodig gaat zijn!!! En zo wel dat het dus wel iets gaat doen! 
Ik heb wel het gevoel dat ik lichte weeën heb eigenlijk, ben nog niks aan het timen maar het voelt anders dan de harde buiken en oefenweeen van de laatste tijd. ??

Ik hoop dat ik ook al wel wat cm's zal hebben, Jillla! Vannacht is het bij mij weer rustig gebleven.

Ja we hebben wel een plan met de oudste. En dat geeft ook wel rust! Als de weeën echt beginnen en ze is nog bij ons, dan bellen we mijn schoonvader die haar dan komt ophalen. Dat kan ook midden in de nacht zijn. Als wij dan ondertussen al naar het ziekenhuis moeten bijv, dan past de jongste in die tijd op haar zus. En anders hebben we nog de persoonlijk begeleider die binnen een half uur bij ons kan zijn om hulp te bieden. De jongste is nu niet meer zenuwachtig. Ze weet dat zolang de vluchttas nog in de hal staat, we nog niet naar het ziekenhuis zijn, ook al zou er niemand thuis zijn als zij na school thuis komt. En we hebben haar beloofd dat we een appje sturen als we naar het ziekenhuis gaan.

Ik heb gisteravond wel even een potje moeten huilen uit frustratie dat t zo lang duurt! Ik had niet verwacht dat ik mij ooit zo zou voelen hahaha
Ik heb daarom besloten dat ik vandaag toch maar weer mijn naaimachine uit de kast pak om even wat meer afleiding te hebben. Ik ben wel een beetje klaar met lezen en Netflixen!

Ons geduld wordt erg op de proef gesteld, lapjes!
Ook ik heb gisterochtend een traantje moeten laten hoor, omdat het wachten zolang duurt. Ben er nu officieel klaar mee! Ik wil gewoon weten hoe onze kleine man eruit..

Jillla, en? Is er bij al vordering?

Ahh meiden ik begrijp het helemaal.. je voelt je langzaamaan ellendig constant gerommel maar niks wat doorzet èn jullie zijn al voorbij de uitgerekende datum ook.. groot gelijk lapjes lekker creatief bezig zijn en gedachten verzetten wie weet helpt het wel. Avds jij nog ideeën of plannen om de beeb sneller te laten komen?
Ik was vannacht best teleurgesteld dat het niet doorzette eerlijk gezegd, had er mijn zinnen wel op gezet natuurlijk dat het vannacht zou gebeuren. Het weeeige gevoel blijft maar weet niet of het de moeite is om te timen, zie het niet zitten om daar de hele tijd mee bezig te zijn? Ene keer 5 min, andere keer 10 andere keer 20 min er tussen. Nog totaal geen regelmaat dus. (En als ik deze voorweeën moet geloven gaan het rug weeën worden..) 

Ik heb zojuist maar ananas gekocht en ga dat maar eens eten. Volgens mij hebben we ook nog tonic in huis dus ook die fles gaat er aan ? Je moet wat!
Wandelen doe ik iedere dag al een stukje maar dat maakt weinig verschil heb ik al gemerkt.

Jammer Jillla dat het niet heeft doorgezet. Wel vervelend dat het voornamelijk voorweeen zijn die in je rug zitten, hoop niet voor je dat de echte dit ook zijn!

En, lapjes? Weet jij al meer?

Lieve dames,
Gisteravond ben ik bevallen van onze prachtige zoon Vince om 21.55 en hij weegt 4035 gr ? alles is goed gegaan en het was een zeer vlotte bevalling. Wij gaan lekker genieten en jullie horen het bevallingsverhaal snel ?

Terug
Bovenaan