Uitgerekend november 2021

Ah fantastisch jilla! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Vince. En wat fijn dat de bevalling goed is verlopen.
Lekker genieten met zn drieën ?

Nu nog 2 te gaan zeker? Lapjesendraadjes en dvbm toch?

Zal ik maar een nieuw lijntje gaan openen of schrijven we hier door?

Met ons gaat t goed, gister een mindere dag veel huilen en meer pijn aan t litteken. Maar we hadden ook zo'n beroerde nacht gehad. Ik hoop vandaag voor t eerst naar buiten te gaan met Arthur. Ff een frisse neus halen. Wordt wel een heel klein blokje want ik heb nog steeds 0 energie en conditie..
Hoe gaat t met de andere al bevallen dames qua lichamelijke conditie?

Amtk, ik heb t filmpje gelijk bekeken heel.fijn die oefeningen zeg! Super goeie tip!

Jilla gefeliciteerd ? lekker genieten nu!

SuusX nee ik denk Lapjesendraadjes en AvdS nog.
Ik kan al 2 weken genieten van ons kleine meisje ?

Ik heb woensdag een intake gehad op het consultatiebureau. Meteen maar even gewogen en gemeten. Ze zit al 100gram boven haar geboorte gewicht dus dat gaat goed!
Mijn herstel gaat ook de goede kant in, alleen die conditie pfff die is gewoon 0,0. Gisteren even zelf naar de winkel geweest, maar ik was blij dat ik weer thuis was ?

Oh sorry hahah, mn brein is momenteel niet best door t slaapgebrek.
Wat goed dat ze al zo goed is gegroeid. Wij hebben zometeen de intake. Hopelijk is Arthur ook goed gegroeid..vind t dan wel weer spannend met de borstvoeding. Hij drinkt hartstikke goed en voldoende poep en plas luiers dus lijkt me dat het goed gaat.

Haha ja die conditie erg he. Maar wel knap dat je zelf al gegaan bent! Ik zit al 2 weken binnen ?

Jillla gefeliciteerd!!! Wat fijn dat t allemaal zo vlotjes is verlopen!

Nu wij nog AvdS, maar dat gaat vast goed komen ?

Hier nog steeds geen beweging. Ik hoop dat het strippen as maandag wat in gang gaat brengen, ik reken nl op een rustig weekend. Ik hijg wel als een postpaard tijdens elke avondwandeling, heb ook flinke harde buiken dan door het tempo dat de Mr aanhoudt hihi maar het is niet dat opeens dan de boel losbarst helaas.
Ik heb vannacht ook weer prima geslapen.

Ahhhh Jillla, gefeliciteerd! Wat fijn dat het allemaal vlot is verlopen! Nu lekker genieten!

Ja, Lapjesendraadjes.. it’s just the 2 of us ??
Ben benieuwd!

Wij zijn net maar naar de dierentuin geweest met onze dochter. Aan het wandelen kan het dus echt niet liggen..
Verder nog weinig tekenen dat er iets gaat gebeuren.

Fijn om te horen dat het met de baby’s goed gaat! En jullie conditie komt wel weer, mama’s! Vergeet niet dat het pas kort geleden is dat jullie bevallen zijn ☺️

Jilla gefeliciteerd! Wat fijn om te horen, lekker genieten van elkaar nu ??

En spannend lapjesendraadjes en AvdS, de babies zijn gewoon heel comfortabel, haha het is hartstikke koud buiten!

Hier gaat t ook heel goed, ik voel me eigenlijk alweer als oud en baby was bij de intake met 3 weken al 820 gram meer? dus bijna 4kg nu, ze groeit echt als kool! Nu is ze op bepaalde momenten op de dag ook echt wakker, wat wel leuk is! Ik ga snel weer slapen?

Even een kort bericht dat ik vanochtend ben bevallen van een prachtige zoon genaamd Oscar! Het was nog even pittig, zal het verhaal later doen.
Ik heb net geplast en we mogen dus zo naar huis.

We zijn smoorverliefd op onze kleine man!!

Jaaaaa Lapjesendraadjes, gefeliciteerd! Toch een jongen!! Ik had al een voorgevoel dat je ook een jongen zou krijgen!
Nu lekker genieten!

Dat maakt dus dat ik de laatste ben.. ? Hooelijk komt ook onze man snel!

Terug
Bovenaan