Uitgerekend november 2021

Van harte gefeliciteerd lapjesendraadjes! Ik dacht ook steeds een jongen. De mannen zijn wel in de meerderheid grappig haha.
Lekker dat jullie zo naar huis mogen.Lekker genieten van jullie kleine man.
En wat een leuke naam Oscar!

Ah advs hopelijk ben jij ook snel aan de beurt..wachten duurt lang! Hoever ben je nu?

Wauw gefeliciteerd met jullie kleine wondertje! Veel geluk gewenst!!

Hier gaat het goed. Pijn aan de 'onderkant' gaat gelukkig ook elke dag iets beter. Ons meisje doet t goed, wat genieten he? En tegelijkertijd zo intens voor de 1e keer ouders worden. Vind t ook intensief maar we genieten!! Ons meisje spuugt soms na een voeding de melk weer uit (om de dag ofzo 1x) kan dat kwaad? We proberen tussentijds te laten boeren. Fijne avond allemaal!

Jeej Lapjesendraadjes, gefeliciteerd! ?
Avds hopelijk ben ook jij snel aan de beurt!

DG je kunt evt Johannesbroodpitsmeel proberen, dat maakt de melk wat dikker. Hierdoor word het spugen meestal minder.

Lapjesendraadjes gefeliciteerd met je zoontje ? wat fijn dat hij er is!! En inderdaad ik verwachte ook een kleine man, klompje haha!
Neem lekker de tijd samen? nu AvdS nog!

Zullen we gewoon hier verder gaan? Kan geen kwaad toch? Of is het beter een nieuwe topic te openen?
En DG wat fijn dat het goed gaat! Bij mij boert ze juist niet maar ze heeft nog nooit melk gespuugd.. ik zit nu met een probleem dat ze haar kringspier niet goed kan ontspannen. Krijsen man!! Wauw, ik moet telkens zelf ook huilen omdat ik het zo zielig vind… ik hoop echt dat ze het snel oppakt. Masseren helpt wel een beetje maar zelfs als er wat uit komt is het maar een beetje.. als het morgen nog zo is, bel ik het consultatiebureau. Hebben jullie hier ervaring mee?

Ik vind t ook prima om hier verder te gaan. Gezellig en we kunnen elkaar ook helpen met vragen en dergelijke.

Hoeveel weken hebben jullie kraamverband gebruikt? Ik nu 3 weken en wil over op gewoon dun maandverband. Ik vloei zeer beperkt de laatste dagen dus dan is dat dikke kraamverband niet meer fijn. Hoe zit dat bij jullie?

DG ik heb het ook 3 weken gebruikt denk ik. Nu eigenlijk nagenoeg niks meer, maar gewoon maandverband gebruikt!

Terug
Bovenaan