Haaaay!
Hij heet Mees en we zijn in het ziekenhuis bevallen.
Zoals ik al vertelde gistermiddag gestript en daarna eigenlijk tot 17u weg of bezig geweest met weinig resultaat.
Dus manlief zei: ga even douchen, dan ontspan je wat meer.
(Had namelijk al de hele dag gehuild, was er zo klaar mee)
Dus nadat ik gedoucht had begon het. Tijdens het Netflixen heb ik de weeen opgevangen en om 19.15u de vk gebeld. Bij de controle bleek ik 3 cm te hebben dus zijn we meteen naar het ziekenhuis gegaan. Na een uur in het ziekenhuis bleek ik ineens op 8 cm te zitten, maar wel nog staande vliezen. Dus na een half uur hebben ze die gebroken zodat de kleine (grote) man meer richting de uitgang kon bewegen. Een uur later mocht ik persen en uiteindelijk 30 minuten geperst en toen was hij er.
Dit keer had ik een medische indicatie, dus kreeg preventief een infuus aangelegd. Gelukkig had ik deze keer geen toestanden (weeen opwekkers/remmers, placenta die er niet uit kwam, knip, naar de OK, 1,5l bloed verloren). Dus dat maakte dat we om 2u vannacht naar huis mochten.
De kleine had ook al aan de borst gedronken in het ziekenhuis en was erg moe. Dus toen ik hem om 3u aan wilde leggen had hij er geen zin in. Dus hij heeft meteen lekker tot 5.45u geslapen.
Hoe is het met jullie mama’s?
Vervelend dat sommige kids wat terug geven na de voeding.