Uitgerekend november 2021

@AvdS nee helaas niet. We moeten het gewoon rustig afwachten. Omdat ik rond 5 weken ben verwachten ze dat het lichaam het netjes 'opruimt' en het waarschijnlijk niet veel heftiger is dan een hevige menstruatie. Los van de emotionele kant natuurlijk.. ? Pfoeh echt zo'n shock dit.. Was echt zo blij nu die week dat we het wisten! Moet het echt even een rustig plekje geven.

JessieJM, ja snap ik! Ondanks dat je pas net zwanger bent, ben je toch al ‘gewend’ aan het idee. Heb je het met iemand kunnen delen, behalve je vriend? Misschien vind je het fijn om er met een vriendin of familielid over te praten.
Ik hoop in ieder geval voor je dat je lichaam het inderdaad netjes op zal ruimen (klinkt een beetje cru maar hoop dit toch echt en niet dat je nog allerlei toestanden krijgt).

Veel liefs voor jou in ieder geval ?

Dank je wel! Ja, ik kan mijn ei wel kwijt bij een goede vriendin. En ga het vanavond ook tegen mijn ouders zeggen want die vermoeden volgens mij dat ik zwanger ben. Helaas dan wel een andere boodschap maar ik kan gelukkig wel bij hun terecht.

@JessieJM verdrietig nieuws, heel veel sterkte! FIjn dat je het met een vriendin en straks ook met je ouders kunt bespreken 

Hoi dames, ik meld mij hier ook voorzichtig aan. Zal mijn verhaal proberen kort samen te vatten ?
Als eerst allemaal gefeliciteerd en hopelijk mogen we allemaal in november de kleine gezond in ontvangst nemen!

Wij hebben al 1 gezonde dochter van 3 jaar via natuurlijke weg zwanger geworden. Nu na ruim 2 jaar en 3 maanden zwanger via ivf eerste terugplaatsing! We hebben vanmorgen een extra vroege echo gehad omdat ik al een aantal bbz heb meegemaakt. Waardoor ook 1 eileider is verwijderd. Ik heb al 2 weken steken rechts onderin maar op de echo was de zwangerschap duidelijk in de baarmoeder te zien! Nog wel te klein om een hartje te zien maar dat wisten we al. Nu 29 maart weer een echo en hopelijk dan een gezond kloppend hartje. Ik ben nu 5+5. Nog geen kwaaltjes behalve af en toe wat steekjes. En die pijn rechts onder komt omdat mn eierstok nog erg vergroot is door de stimulatie van de hormonen. Wat een opluchting! Nu ga ik proberen te genieten en laat de kwaaltjes maar komen haha

Terug
Bovenaan