Uitgerekend november 2021

Welkom andere dames! Blijft fijn om samen te kunnen delen hier..

Morgenmiddag hebben wij de 1e echo.. spannend!! Wel gezonde spanning zeg... voel me goed. Met vlagen misselijk en erg opgeblazen buik pffff..

Hallo, ook ik sluit me graag voorzichtig aan.
Ik heb 1 dochtertje van 2 en ben nu na 2 eerdere miskramen weer 7+3 weken zwanger. Dinsdag de 1e echo gehad en deze was beter dan de echo's voor de miskramen, dus voorzichtig hoopvol. 30 maart mag ik gelukkig weer komen voor een echo.

Heeft 1 van jullie bij vorige zwangerschappen wel last gehad van misselijkheid en nu nog niet?? Merk dat ik er erg onzeker over ben dat ik niet misselijk ben.

Hallo allemaal,
Ook ik sluit graag aan bij dit topic ☺️
Afgelopen maandag tot onze grote verrassing een positieve test in handen gehad. Hoe ver ik ben in de zwangerschap weet ik niet. Ik verwacht ongeveer 5 weken te zijn. 6 april echo. Kan niet wachten ?? uitgerekende datum zal ongeveer 18 november zijn..

DG hoe was je echo?
Lovebeingamom, ik heb geen eerdere ervaring met zwangerschappen maar ik heb begrepen dat elke zwangerschap anders is. 
Ik ben zelf niet echt misselijk ofzo, het is eerder dat ik regelmatig moet eten omdat ik mij anders wee voel. Van sterke geuren heb ik wel last, dan denk ik echt jakkes, maar ik heb nog niet kotsend boven de wc gehangen!

Hebben jullie trouwens tips?
Komenden weekenden heb ik met N paar vriendinnen afgesproken waar we normaal altijd graag een wijntje drinken. Hoe moet ik dit toch aanpakken zonder dat het opvalt ? helaas is het niet bij mij thuis anders was het makkelijker.. hopelijk hebben jullie ideeen ?

Goedemorgen allemaal,

Lief dat je vraagt! Gister de echo gehad. Was er de hele dag mee bezig, afspraak was 15.00 uur en moest een volle blaas hebben.. dat heb ik geweten haha. Echo was goed! Zo fijn.. hartje zien kloppen en ik ben rond 30 oktober uitgerekend..

Terug
Bovenaan