Uitgerekend november 2021

Hallo dames! 
Ik sluit me ook graag aan. Ik heb vandaag positief getest en ben uitgerekend op 25 november (volgens mijn eigen berekening). 
Het wordt mijn 2e kindje. Vandaag, precies 8 jaar geleden, was ik uitgerekend van mijn eerste zoon. Nu 8 jaar later heb ik op deze dag een positieve test in handen. 
Ik ben na de bevalling van mijn eerste zoon vrij snel uit elkaar gegaan met mijn ex en inmiddels 5,5 jaar samen met de liefde van mijn leven. Voor mijn vriend wordt het zijn eerste kindje. 
Ik heb afgelopen dinsdag gebloed, dus ik weet het niet zo goed nu. Heb me wel al aangemeld bij een verloskundige. Laatste menstruatie was 19 februari. 
Is er een lijstje o.i.d. waarop wordt bijgehouden wie op welke dag is uitgerekend? 

Liefs! 

DG had je een uitwendige of inwendige echo? Ik krijg een inwendige en heb niets gehoord over een volle blaas. Dat moest ik wel hebben bij de terugplaatsing en oh wat voelde dat ongemakkelijk zeg, ik kon bijna niet opstaan in de wachtruimte hahaha. Zodra de embryo erin zat ben ik naar de wc gehold hihi
Fijn dat de echo goed was! Waar rekenen ze nou eigenlijk mee: op basis van de grootte of de datum van je laatste menstruatie?

Dg, wat fijn dat de echo goed was en je het hartje heb zien kloppen! Hele opluchting denk?
Lapjesendraadjes wanneer heb jij ook alweer de echo? Ik hoefde trouwens geen volle blaas te hebben blij toe haha. Dat is inderdaad geen pretje!

Ik heb vandaag mijn collega's ingelicht omdat ik nu nog boventallig werk ivm de opgezette eierstokken nog en de pijn die daarbij hoort kan ik mijn werk nu nog niet doen. Werk als verpleegkundige in de ouderenzorg. Maar ze waren allemaal ontzettend blij lief en begripvol heel fijn!

SuusX, ik heb as donderdag mijn echo, ik ben dan 7+4. Ben er een beetje zenuwachtig over, maar ik heb er ook zo'n zin in!  Als alles donderdag goed is, dan was dat de laatste afspraak in de kliniek en de laatste die ik in mijn eentje moest doen. Hij mag nl met de termijnecho in het echocentrum gelukkig wel mee en ik kan niet wachten!! 
Wat leuk dat je collega's zo positief reageerden! Ik had van de week een collega die vroeg hoe het ging en het ontglipte mij, zij begon zo enorm te stralen voor mij! Ik kon wel janken, van ontroering. 

Lapjesendraadjes, dat schiet eindelijk een beetje op dan! Heel spannend inderdaad maar ook zeker heel leuk. Wel jammer dat de mr niet mee mag he dan eventueel een extra echo inplannen voor geld bij het echo centrum ? gaat hij wel met je mee tot aan de kliniek? Gebruik jij trouwens nog progesteron of mocht je er ook helemaal mee stoppen?

Ik moet de volgende echo's ook alleen helaas.. blijf waarschijnlijk ook onder controle van het zh dat zal ik volgende keer eens vragen.

Zijn er al dames die zich hebben aangemeld voor moeders voor moeders? Dat ga ik doen zodra ik het hartje heb zien kloppen!

Hoi dames, ik wil mij voorzichtig toch aansluiten bij dit topic. Na 3+ jaar eindelijk zwanger via icsi! Ben morgen precies 6 weken en toch nog vrij onzeker of het allemaal wel goed zit. Heb 2 miskramen gehad en ben heel bang dat dat weer gaat gebeuren natuurlijk. 
Als ik 7+6 ben krijg ik mn eerste echo in het zkh dus ik tel de dagen af!! 
Lapjesendraadjes wat rot dat je alleen naar de echo moet! Dat wordt videobellen dan.. hier mag je gelukkig bij hsg, punctie en 1e echo wel met partner komen.
Suusx ik heb me afgelopen maandag aangemeld en de volgende dag kwam ze de kratten al afleveren! Voelt goed om iets terug te kunnen doen. Wist niet dat dit dus al vanaf 5 weken kan.
Ik gebruik ook nog utrogestan, eigenlijk mag je stoppen bij 5,5 week maar omdat ik er zo tegenop zag heb ik extra gekregen tot iig de 1e echo. 
Ik hoop dat iedereen hier een mooie zwangerschap krijgt ?

@lovebeingamom

Jaa bij de eerste 2 lag ik vanaf mijn positieve test tot 12 weken als niet langer was, plat! Kon niks dan alleen slapen en overgeven. Wel vlagen van misselijkheid maar heel anders dan de eerste 2. Het zit verder wel goed en de vlagen en vermoeidheid geeft mij de zekerheid dat het allemaal goed zit. Iedereen roept ook daarom dat ik nu een jongen krijg ? (heb al 2 meiden).   ik zou me niet zo snel zorgen maken als ik jou was. Misschien ook een jongen ?

@SBL aaa dank je voor de geruststelling!! Moet zeggen dat ik nu toch af en toe beetje misselijk ben, dus vertrouwen begint te groeien ondanks dat ik het ook had bij mijn 2 miskramen. Ik heb woensdag eerste echo op verzoek, kan niet langer wachten? week erop bij mijn eigen verloskundige en dan 2 weken later de termijn echo.

Als woensdag de echo goed is meld ik mij ook weer aan voor moeders voor moeders!

Terug
Bovenaan