Uitgerekend november 2021

Hoi Allemaal,
Lees al tijdje mee.. maar durf het nu inmiddels wel aan om te reageren. Ik heb 2x een miskraam gehad. Afgelopen maandag een kloppend hartje gezien met 7+2. In principe nu eind april echo staan. Maar denk dat ik morgen bel voor een extra echo. 
Door de eerdere miskramen ben ik zo onzeker geworden. Op dit moment onwijs veel last van kwaaltjes. Hopelijk blijft dat zo. Bij beide miskramen waren die ineens verdwenen. 
Ik ben al moeder van 2 jongens! 
Hopelijk vinden jullie het leuk als ik mee lees/schrijf! 

Jeetje huisjeboompjebeestje wat zenuwslopend allemaal zeg! Op naar de volgende echo dan maar weer.. heb je nog bloedverlies? Hoe voel je je verder?

Welkom gebruiker! Spannend voor je na de eerdere miskramen hopelijk gaat alles nu goed! Ik heb zelf ook meerdere mk gehad dus weet er helaas alles van. En ben in deze zwangerschap dus niet misselijk en geen gevoelige borsten waardoor ik de hele tijd me afvraag of het wel zo is ? las trouwens wel dat als je eenmaal het hartje hebt zien kloppen de kansen op een mk wel echt veel kleiner is.

Korte vraag tussendoor: weten jullie of je iets mag nemen tegen hoofdpijn? Durf het niet echt maar ontzettende hoofdpijn..

Dg je mag inprincipe gewoon pcm nemen als je maar niet te vaak en te veel neemt.
Goed drinken en op tijd naar bed.. hopelijk geeft dat wat verlichting

Vandaag kwam moeders voor moeders langs en mag ik in kannetjes gaan plassen haha. Zat nog een zwangerschap test bij nou die kant eruit haha toch wel weer geruststellend.

Ik heb nu trouwens als ik een tijdje heb gelopen wel veel lage rugpijn..herken ik ook wel van de vorige zwangerschap maar toen kwam dat pas veel later. Anderen daar ook last van?

Pff huisjeboompjebeestjes spannend! Hoop dat alles goed gaat, die onzekerheid is zo slopend (vind ik iig)!

Suusx altijd fijn een extra bevestiging! Ik heb een week last van mijn onderrug gehad aan het einde van de dag tussen week 6en 7. Gelukkig nu niet meer, doe sindsdien wel regelmatig wat oefeningen voor lage rug dus misschien heeft dat geholpen.

Suusje ik heb soms wel bloed en dan weer niet. Er was nu in ieder geval geen bloed meer in mijn baarmoeder te zien. Bij mijn dochter heb ik de hele zwangerschap bloedverlies gehad dus dat is niet nieuw. Alleen bij haar heb ik nooit bloed in mn baarmoeder gehad.

Verder erg misselijk. Ja wordt weer een spannende week.

Ben erg blij voor iedereen die een goede echo gehad hebben :)

Gisteren heb ik de eerste echo gehad en en het hartje zien kloppen! Wat een fijn gevoel is dat! ?
Het zag er allemaal goed uit en de uitgerekende datum is 16 november. 

Terug
Bovenaan