Uitgerekend november 2021

Wat fijn! Spannend moment he? Wij hebben volgende week woensdag de 2e echo.

Hebben jullie al een gratis zwangeschapspakketje/babybox besteld? Ik lees dat je die kan ophalen bij bv een Albert Heijn afhaalpunt. Weten jullie of het zo verpakt is dat niemand ziet wat het is? ;)

Hoi,

Wat een fijne berichten van iedereen.
Ik heb woensdag een echo in het ziekenhuis gehad. Ik liep daar al en slikte clomid. Uiteindelijk 2e ronde clomid zwanger geraakt. Super fijn! Woensdag zijn we er ook achter gekomen dat wij een tweeling verwachten! Allebei gelukkig met een eigen vrachtzak en placenta. 12 april een extra echo staan dan ben ik 8/9 weken en 28 april de termijn echo.

Geen last van mega veel kwaaltjes. Gevoelige borsten en vaak sochtend misselijk omdat ik een lege maag heb denk ik.

Zo ik heb inmiddels al twee gratis dozen besteld, bij Kruidvat en de Prenatal. Elke week mag ik zoiets dergelijks doen, om de wachttijd tot de termijnecho leuker te maken.
Ik voelde vanochtend al echt een soort hard bolletje tussen schaamstreek en navel. Dat zal dan wel de baarmoeder zijn? 
Verder eet ik mij helemaal een slag in de rondte om maar geen wee gevoel in de maag te hebben. Maak mij wel een klein beetje zorgen of ik dan niet gigantisch ga aankomen maar ja.. als ik tegenwoordig na werk thuis kom, moet er eerst een rolmops in hahaha
Hebben jullie al wat bijzondere eetgewoontes? Of wat spulletjes in huis gehaald?

Gefeliciteerd nbbs en bamtobe! Wat fijn he zo'n goede echo ♥️
En wauw nbbs een tweeling heel bijzonder zit t in jullie familie? Had je zelf ook al dat gevoel? Lijkt me best even slikken haha.

Wat goed lapjesendraadjes haha leuke afleiding zo tot de termijn echo! Ook al eerste pakje besteld? Wanneer is je echo ook alweer? Haha en je craving voor rolmopsen getver ? bij jou beginnen de kwaaltjes dan toch wel wat toe te nemen of niet?

Ik vandaag 8 weken vind t echt wel een mijlpaal eerste 2 maanden zitten er alweer op! Ik heb nog niks besteld ofzo nog alle tijd voor haha. Vandaag wel gesprek gehad met mn leidinggevende ga vanaf 1 mei van werkplek veranderen omdat ik niet langer zwanger op mijn afdeling kan werken ivm de zwaarte en agressie. Zoveel zin in! Bied nieuwe kansen echt super leuk!

SuusX, dank voor de bevestiging! Ik lag in bad en ik heb gewoon de Mr erbij geroepen 'voel eens, ik denk dat t daar zit!'
Ja, die rolmops hahahaha. Ik eet verder geen of weinig vis in de week. En als ik thuis kom ben ik moe en voel ik mij flauw. Ik moet dan eerst een half uurtje zitten voordat ik kan gaan koken. En ik wil dan iets eten. Iets zoets wil ik eigenlijk niet, te veel suikers. En ik vind iets zuurs eigenlijk ook altijd wel lekker. Eigenlijk lust ik alles wel ?‍♀️
Ik heb nog geen eerste pakje besteld, daar wacht ik maar even mee. Kan ook nog in oktober ofzo. Mijn termijnecho is op 16 april, nog maar 2 weken!
Jeej voor de 8 weken grens!! Wat heerlijk he!! Ik ben morgen 9 weken, ik kan het ook bijna niet geloven! Maandag komen mijn ouders langs, dan gaan we het hen vertellen. De Mr kan het gewoon niet voor zich houden hahaha

Ik heb ook al 3 zwangerschaps boxen aangevraagd haha.
Het eerste pakje kijk ik tzt wel denk ik. Of ik moet toevallig iets heel leuks tegen komen.

Lapjesendraadjes toevallig, ik heb mijn termijn echo ook 16 april? wel spannend weer!

Terug
Bovenaan