Uitgerekend november 2021

Hoi allemaal,

Wat fijn dat er zoveel goede berichten zijn hier! Leuk ook om herkenbare verhalen te lezen. Ik lees graag mee :). Ik ben 28 en mijn vriend 27 jaar, we zijn in verwachting van ons 1e kindje en volgens mijn berekening ben ik uitgerekend op/rond 13 november, ik ben nu 8+3. Vandaag hebben we de eerste echo. Ik vind het wel heel spannend allemaal!

Ik heb (gelukkig) niet veel klachten, los van de moeheid, vervelende darmen en opgezette buik. Maar daardoor twijfel ik dan ook weer meer aan of het allemaal wel echt waar is. Ik ben blij als de 1e echo is geweest haha :).

[quote quote=10428995]Wat fijn! Spannend moment he? Wij hebben volgende week woensdag de 2e echo. Hebben jullie al een gratis zwangeschapspakketje/babybox besteld? Ik lees dat je die kan ophalen bij bv een Albert Heijn afhaalpunt. Weten jullie of het zo verpakt is dat niemand ziet wat het is? ?[/quote]
Ik heb vorige week het pakket van Ouders van nu opgehaald bij AH en dat is een overduidelijke zwanger verpakking ? dus als je het nog geheim wilt houden, zou ik even wachten!

En wat een leuke berichten weer allemaal ? Ik heb nog niet echt gekke dingen qua eten, maar ben nu gelukkig sinds 2 dagen minder misselijk.
ik heb mn ontbijt aangepast naar 125 gram activia yoghurt en een glas lauw water, dat lijkt goed te helpen! En gemberthee ?

Is de inhoud van het pakket een beetje nuttig Bamtobe? Ik heb begrepen dat de babybox vooral uit bonnen bestaat en dat je daarna last van belterreur krijgt. Dus ik twijfel enorm of ik deze box wel moet aanvragen.
Ik ga de Kruidvat box ophalen zodra ik hier wat meer ruimte heb gemaakt. De Prenatal kan ik pas over een paar weken ophalen. Zodra ik ze heb laat ik weten wat er in zit!

Vanuit mijn zwangerschap vannde 1e (bijna 3jaar geleden) heb ik de ervaring dat de meeste boxen vooral folders bevat en kortingsbonnen met samples van sudo creme ed en vitamines. De box van Baby dump had het meeste bruikbare spullen (bakjes lepeltjes knuffel). Ohja en kruitvat waren ook alleen maar spulletjes, die is ook wel goed.
De ouders van nu box moet je bij Ah halen dus zal weer anders zijn. (was toen etos en daarna idnjet blokker geweest)

Willen jullie trouwens weten wat het geslacht word van de baby?
Wij wel? hebben ook al een afspraak staan op 6 mei, dan kunnen we het op moederdag bekend maken

Haha ik deed dat ook al vroeg hoor bij de eerste zwangerschap die boxen halen. Is toch een soort voorpret.

Wij willen ook het geslacht weten ik heb heel sterk het gevoel dat het weer een meisje is. Kennen jullie de Chinese geslachts kalender? Die klopt echt bij al mijn vriendinnen zo raar haha. En volgens die kalender krijgen we dus weer een meisje.
Ik heb echt geen voorkeur vind allebei hartstikke leuk als het maar gezond is.

Volgens de chinese kalender word het een jongetje. En dat gevoel heb ik eigenlijk ook wel steeds. Ook wel leuk want heb al ren dochtertje. Maar inderdaad het maakt niets uit, als het maar gezond is.

Baby dump, die moet ik dus zeker ook aanvragen!
Ik wil van te voren het geslacht niet weten. De Mr wel, maar ik ga het hem verbieden. Hij kan nu al nauwelijks zijn mond houden ?‍♀️ ? maar ik heb toch maar even die Chinese geslachtskalender (nog nooit eerder van gehoord) gebruikt, volgens die kalender wordt het een jongetje. Ben benieuwd of dat klopt, de Mr zou dolgelukkig zijn! Het lijkt mij sowieso zo leuk om na de bevalling te horen 'het is een...' !
Ik wil wel zo'n 3d echo laten maken, als het niet te duur is. Ik ben zo benieuwd hoe het kindje eruit gaat zien en of ik ook een beetje trekken van mij er in kan zien (kindje wordt half Aziatisch)!

De baby-dump is idd heel leuk! Die heb ik bij de eerste ook aangevraagd.

Wat een goed idee! Ik ga ook eens kijken. Het wordt hier weer een jongetje. Terwijl ik denk dat het een meisje is. Nog even geduld dus!

Lapjesendraadjes: rolmopsen, niet aan denken!? Ik drink liters dubbelfris, dat kan ik goed binnenhouden. Samen met gemberthee :)

Hebben jullie al leuke idee en om te te vertellen?

Terug
Bovenaan