Uitgerekend november 2021

3D echo wil ik ook weer. Heb ik bij mijn dochtertje ook gehad, zo apart om te zien! Waar ik heen ga kost het iets van €80. Niet heel goedkoop maar ach het is iets wat je niet 10x doet haha.

With love, ik kan echt de hele dag door eten! En ik lust echt alles! Maar ik moet nu bijv niet denken aan het eten van avocado, terwijl ik dat na de punctie en terugplaatsing elke dag at. Twee weken geleden werd ik daar opeens misselijk van. Terwijl, wat zit daar nou voor smaak aan? Oh ja, dubbelfrissss heerlijk! Wij drinken thuis veel aanlenglimonade van Karvan Cevitam. Ik drink ook veel rooibosthee

Haha nou ben benieuwd of hij bij iedereen gaat kloppen zou wel grappig zijn!
Lapjesendraadjes haha hele dag door eten kan je je wel in houden of eet je ook echt meer? Ben je al aangekomen?

Ik eet eigenlijk nog t zelfde als voor de zwangerschap wel iets meer tussendoor want als mn maag leeg raakt word ik ook wel weeig. Verder niet echt cravings tostis vind ik op t moment erg lekker.
Ik liep voor de zwangerschap bij een diëtist omdat ik er nog een paar kg af wilde dus probeer er nog steeds wel om te denken.

Lapjesendraadjes hier hetzelfde met de avocado!! At er echt iedere dag 1 en sinds 2 weken ofzo moet ik er echt niet aan denken! Vond hem zelfs anders smaken. 
Ik ben wel al aangekomen. Zat voor de zwangerschap tegen ondergewicht aan en ben intussen al zeker 3 kilo aangekomen terwijl ik niet anders eet. Misschien slaat mn lijf toch meer reserves op dan normaal? 
Kan hier ook echt de hele dag door salade of fruit eten nu heerlijk. Gelukkig gezonde cravings ? al moet ik eerlijk bekennen dat ik ook wel vaak zin heb in een vette hap hoor. 
Vandaag 8 weken! Ik hoop dat ik de uk wel nog een keer voor de termijn echo mag zien. Maak me iedere dag zo'n zorgen. Zeker nu ik afbouw met de utro en hier door wat krampjes kan hebben.

SuusX ik kan mij redelijk inhouden qua slechte dingen. Als ik honger heb neem ik vaak wat fruit of wat noten. In totaal eet ik wel meer op een dag, denk ik.
Maar vanmiddag kwam ik bij mijn nichtje vandaan, we moesten nog een uur rijden en toen is de Mr op mijn verzoek naar een supermarkt gereden. Ik wilde perse een hartig broodje. Dat werd dus een lekkere hamkaascrossaint. En de Mr gaf mij ook nog een krentenbol om t vet te absorberen.
Ik heb net mijzelf gewogen en ben gelukkig niets aangekomen!
Jillla, ik heb geen Utrogestan gebruikt, maar iets anders. Dat moest ik 14 dagen gebruiken. Daarna dus de positieve test. Ik zou ook best zenuwachtig zijn als ik het tijdens de zwangerschap zou moeten afbouwen! Die krampjes kunnen natuurlijk ook makkelijk van je darmen komen he!

Lapjesendraadjes de box van Ouders van nu bevatten voornamelijk kortingsbonnen ja. Paar kleine dingetjes erbij, maar alles is mooi om cadeau te krijgen denk ik dan ? 

Ik wil ook graag het geslacht weten ? maar wil het wel in een enveloppe laten doen en dan bijv een taart laten maken en dat ik het pas weet als ik samen met mijn familie ben. Omdat mijn familie natuurlijk van mijn plannen wist om bewust alleenstaande mama te worden en wanneer ik de behandelingen had, vond ik het niet zo 'speciaal' voelen om te vertellen dat het raak was. Dus dan wil ik hier wel nog wat speciaals van maken! 

Lapjesendraadjes wat fijn dat je zo'n lieve man hebt. En spannend dat je het gaat vertellen aan familie! Ik ga het morgen vertellen aan mn ouders en zusjes denk ik. We zijn niet zo vaak met zn allen samen en ik vind het wel belangrijk dat zij het als eerste weten. 
Bamtobe ja leuk om het zo bekend te maken! Gewoon lekker all the way. Leuke dingen om alvast over te fantaseren want voor je het weet is het al zover!! Hoe ver ben jij als ik vragen mag? 
Suus ben jij sinds de echo wat meer gerustgesteld? Ik hoop het wel! Kun je toch iets meer genieten.
Fijne paasdagen meiden ?

Jillla ik ben nu 7 + 4 en jij?
Het lijkt me heel leuk om dat moment zo te delen met mijn familie en is idd erg leuk om al over te fantaseren ? 
Na de positieve test heb ik direct lijstjes laten maken met daarop "Oma november 2021" met ruimte voor de echo foto. Die heb ik natuurlijk ook voor mijn vader en broers laten maken. 
Zijn jullie ook al bezig met het uitzoeken van de babykamer etc? 

Terug
Bovenaan