Uitgerekend november 2021

@jilla jawel hoor ben wel iets rustiger al heb ik vandaag opeens weer best wat krampen word ik dan gelijk weer bang van.. maar kan natuurlijk ook de groei van de baarmoeder zijn. Blij als die 12 weken voorbij zijn haha.Jij heel veel plezier met vertellen vandaag.

Bamtobe, leuk die lijstjes! Ik vond t wel jammer dat wij t niet op een speciale manier konden vertellen omdat iedereen wist van de tp datums enzo.. al kwam het alsnog wel als een verassing voor sommigen ! Ben jij al bezig voor de baby kamer? Hopelijk gaan de winkels weer snel open dat we lekker kunnen rond kijken he. Wij hebben zo'n geslachts taart met de eerste ook gedaan heel erg leuk! Dit keer doen we denk een grote ballon die mn dochtertje dan samen met mij gaat lek prikken.

Fijne Pasen allemaal meiden!

Wat leuk om te lezen dat sommigen het al gaan vertellen! Ik moet nog tot volgende week dinsdag wachten voor de echo.

@ lapjesendraadje: rooibosthee is idd heerlijk. Vooral met suiker of honing. Had het bij de eerste ook en nu weer!

Ben al een paar dagen heel moe en heel de dag misselijk. Dus wel vervelend. Hoop maar dat het snel over gaat. Voel me ook best onzeker. Mn kilo's van de vorige bevalling waren er nog niet helemaal af. In mn hoofd heb ik het nog niet helemaal rond hoe het straks allemaal zal zijn. Zie ook best op tegen deze periode. Bij de eerste is mijn vader ziek geworden en een dag na zijn geboorte overleden. Ook al weet ik dat het onzin is, het maakt me soms wel bang dat ik nu weer iets kan zijn. Zeker met corona en alle ontwikkelingen rondom vaccins. Af en toe een beetje relativeren!

With love, heel begrijpelijk dat je daar dan onzeker van wordt wat een verdrietige periode toen met je eerste..lijkt me zo dubbel aan de ene kant blij zijn met je baby maar dan het verlies van een dierbare..
Hopelijk gaat nu alles gewoon goed zonder narigheid in je omgeving.
En die misselijkheid gemberthee lees ik dat vaak goed helpt had je t bij je vorige ook? Hoe oud is je eerste?
Bij mij zijn de laatste kgs er ook nog niet af..maar daar is nu niks meer aan te doen probeer wel exht gezond te eten en niet te veel te snoepen om het wel in de hand te houden.

Ik blijf vandaag maar krampen houden word er gek van niet heel pijnlijk maar t maakt weer zo onzeker. Andere dat gehad met 8 weken? Ben nu 8+2

Suusx: Dank je wel voor je bemoedigende bericht. Drink idd gemberthee en heb gembertabletten ook. Dus hoop maar dat het snel gaat werken. We hebben een zoontje van 15 maanden. Daarop hebben we langer moeten wachten, dus nu wel heel blij!

Volgens mij kan dat wel blijven! Je baarmoeder groeit!

SuusX wat vervelend van die krampen ? tot nu toe heb ik daar geen last van gehad, alleen misselijkheid en 2 dagen maagpijn gehad. 
de eerste 12 weken zijn toch echt spannend en ben iedere week blij dat ik er een week bij mag tellen!
en bij mij precies hetzelfde met dat de familie wist van de datums van de behandelingen en dat het daardoor minder speciaal voelde om het goede nieuws te brengen! 
ik ben wel al bezig met de babykamer.. ik had een specifieke kamer op het oog van Babypark en deze werd op marktplaats aangeboden in de buurt. Ben daar gaan kijken en zag nog heel mooi uit! We hebben afgesproken dat ik hem begin mei kan ophalen.

With love ik kan me voorstellen dat je toch een bepaalde angst hebt als je zoiets hebt meegemaakt de vorige keer. Dat is ook niet niks, van de ene kant dolgelukkig dat je kindje is geboren en van de andere kant zo'n groot verdriet on het verlies van je vader. Probeer zo ver het kan toch te genieten en positief te blijven. En vooral niet jezelf een rot gevoel aanpraten of onzeker zijn omdat de kilo's van de vorige zwangerschap er nog niet af zijn. 
Dat komt na de zwangerschap vast allemaal wel goed ? 
Hoe ver ben jij nu?

Ik heb ook sinds zaterdagavond last van mijn buik. Het zal mijn baarmoeder wel zijn die de darmen omhoog drukt, maar het voelt niet prettig! Heb geen buikje maar mijn broeken zitten machtig oncomfortabel! 

Zo leuk, mijn ouders zijn helemaal blij met het nieuws!! Ik verheug mij er nu al op om het aan mijn oma te vertellen, zeker omdat zij zo vreselijk geniet van al haar achterkleinkinderen. Ik hoop toch zo dat zij er nog is als de baby geboren wordt!

Wat fijn lapjesendraadjes! Heerlijk he dat je ouders het nu weten!

Ik hoorde vandaag tijdens de paaslunch dat mn schoonzus ook zwanger is 3 weken verder als ik! Super leuk! Wist al dat hun ook bezig waren met medicatie ivm pcos en dus zowat tegelijk!
De krampen zijn bij mij trouwens weer weg gelukkig!

Terug
Bovenaan