Uitgerekend november 2021

Ah wat leuk om al jullie berichtjes te lezen. Ik ben 25 jaar en mijn vriend 27 en zijn 4 jaar samen. Ben nu 6 weken zwanger en volgens mijn berekening verwachten wij ons eerste kindje 27 november. Het ging allemaal heel snel aangezien we in december besloten om met de pil te stoppen?. 

20 april hebben wij de eerste echo, super spannend! 

Ik ben de laatste 5 dagen onwijs misselijk en vaak overgeven. Voel me echt zo beroerd?. Maar goed allemaal voor een goed doel hé haha.

Lieve groetjes!

Gefeliciteerd! Welkom bij de club :) vervelend dat je ook daadwerkelijk moet overgeven. Hopelijk voel je je straks iets beter. Zeker voor het goede doel. Wij hebben woensdag de 2e echo, toch wel weer spannend. Merk ook dat mn buik meer opgezet is, probeer shirtjes te dragen die heel wijd zitten ;).

Lapjesendraadjes wat fijn dat je ouders zo blij zijn met het nieuws! ? en mooi dat je je oma nog hebt die dit nog kan meemaken! Dat mis ik wel echt. 

SuusX haha wat toevallig zeg! En leuk dat jullie dit samen mogen meemaken ? 

Gebruiker10320712 gefeliciteerd! Dat is dan idd snel gegaan bij jullie ? vervelend dat je zo misselijk bent en zelfs moet overgeven. Misschien wat tips die bij mij erg goed helpen: 's ochtends beginnen met brood of cracker en een glas lauw water. Gemberthee drinken en vaker kleine porties eten. 
eerder dronk ik 's ochtends altijd melk en at ik yoghurt met fruit en cruesli, maar was dan echt de hele dag misselijk. Daarna overgegaan naar lauw water en een klein yoghurtje en dat ging al beter, maar nu met brood geen last meer! 

Hoi allemaal!! 

Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap!! Hier ook 2 weken geleden een positieve test gehad en ruim 6 weken nu. A.s. Donderdag de eerste vroege echo al!? dan ben ik 6 + 6. Het is ons 2e kindje, we hebben al een dochter van bijna 22 maanden. 
Ik voel me eigenlijk heel goed en heb eigenlijk nergens last van... alleen een verbeterde reuk en misschien een iets korter lontje... ergens super fijn natuurlijk,, maar ergens ook ontzettend onzekermakend haha. Maar ja bij mijn eerste zwangerschap ook nauwelijks klachten gehad in het begin. Hopen donderdag gewoon op een goede echo, dan kan ik het loslaten haha!

Jessicaa gefeliciteerd met je zwangerschap ? fijn dat je (nog) geen last hebt van kwaaltjes! 
Succes alvast voor donderdag ?

Ha allen! Ik ben 31 jaar jong, heb al een zoontje van 9 jaar en nu 6.3 weken in verwachting. We waren 13 maanden bezig en vorig jaar een miskraam gehad. Volgende week dinsdag onze eerste echo met 7.3. precies de dag waarop onze vorige echo vorig jaar was, die niet goed bleek... Spannend dus. Maar ik heb er volste vertrouwen in ?

Gezellig weer een paar nieuwe dames erbij! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en spannend wachten tot de eerste echo he!

Terug
Bovenaan