Uitgerekend november 2021

Wat leuk allemaal dit!
Ik ben vandaag ook precies 8 weken zwanger, van ons eerste kindje. Vorige week eerste echo gehad en kloppend hartje gezien ♥

Welkom allemaal! Zo gezellig, de groep wordt steeds groter :). Vandaag de 2e echo, vind het wel weer spannend hoor. Ben nu 10 weken en 3 dagen.

Spannend dg! Hoe laat heb je de echo? Veel succes en plezier hopelijk is alles goed met de kleine!

Ik ben bijna 9 weken nu vroeg me af of anderen al hun baarmoeder kunnen voelen? Ik voel nog niks eigenlijk ook niet als ik plat op de grond lig.

Dankjewel Suusx! 19.30 dus duurt nog even hihi.. ik voel soms wat steekjes of een ander raar gevoel rechts, maar geen idee wat het is. Misschien iets met de baarmoeder;)

Ik ben nu 10 weken maar voel mijn baarmoeder ook nog niet. Volgensmij komt hij inprincipe vanaf ca 12 weken pas boven je schaambeen uit, denk dat je hem dan ook pas echt (goed) kan voelen?

Ik werd gisteren gebeld door de verloskundige of ik een extra echo wil zodat een leerling kan oefenen, natuurlijk ja gezegd en nu mag ik morgen dus een keer extra spieken ?

Dg, oh haha dat duurt nog even inderdaad duurt de dag dan lang he! Zenuwachtig?

Dvbm, wat leuk een extra echo! Dat is nooit verkeerd haha. Ik las in een update bij week 8 dat t nu al zou kunnen haha vandaar dat ik het mij afvroeg. En bij een tweede schijnt hij geloof ik sneller te groeien. Moet niet zo ongeduldig zijn haha.

DG dat is laat, m'n dag zou dan echt eeuwen duren denk ik ? ik probeer altijd in de ochtend te plannen haha. Die steekjes aan 1 kan heb ik ook vaak, denk iets met de banden ofzo. Kan wel irritant zijn.

SuusX oh oke, nog niet gezien. Dit is nu mn 2e goede zwangerschap maar voel nog niks, of ik voel niet goed haha. Zal morgen eens navragen ?

Terug
Bovenaan