Uitgerekend november 2021

Ja de hele dag wachten is niet ideaal. Net het eten op, nog een uurtje haha. Volgende keer maar in de ochtend inderdaad.

Heb sinds deze week ook een dikkere buik, misschien ook vooral opgezet. Herkenbaar?

As vrijdag heb ik de intake met de verloskundige. Ben erg benieuwd! De assistente is in ieder geval erg behulpzaam. Ik kwam niet door het menu heen bij het echoscopische centrum (van hen zou ik geen termijnecho mogen omdat ik al een echo in de kliniek heb gehad), maar ze had binnen 5 minuten antwoord en een ingevuld formulier voor mij zodat ik wel de termijnecho krijg! 

Dg hoe was de echo gister??

Wat fijn lapjesendraadjes dat je toch nog een echo krijgt was anders wel een hele erge tegenvaller geweest. Wanneer is de echo?
En leuk morgen naar de vk zo wordt het wel steeds echter he.

Ik nog een dikke week wachten 19 april en dan weet ik ook of ik me kan aanmelden bij de vk.

Goedemorgen!
Lief dat je vraagt, het ging goed!

Van uitwendige naar inwendige echo zodat we de kleine goed konden zien. Hartje klopt en de baby ban 4,5cm bewoog ook een beetje zo lief. Ik zit op 11 weken, een paar dagen erbij dus. Dachten eerst 10 wk en 3 dagen.

Verder gaan wij voor een nipt onderzoek, willen jullie dit ook? Altijd wat lastige keuzes he.

DG, wat fijn dat de echo goed was! Wat is nu je precieze uitgerekend de datum?

Ik heb over 2 weken de termijnecho.
Inmiddels wordt m’n buikje ook steeds wat dikker,. Vind dit altijd zo’n lastige periode omdat je nog niet echt duidelijk iets ziet en ik me wel voel alsof ik al een 10-tonner ben hahah

Gelukkig dat alles goed was. En niet vervelend een paar dagen erbij! 4.5 cm jeetje dat is al echt een mini baby'tje he. Bijzonder blijft het toch.

Wij gaan voor de combinatie test vorige keer ook gedaan vind dat toch prettiger ofzo. Maar voor allebei is wat te zeggen

Ohja, nu weet ik ook weer waar ik op wilde reageren. Nipt! Ja wij gaan die doen. Vorige keer ook gedaan en nu weer. Gewoon om te weten of het kindje niet een van de syndromen heeft.

Wauw super fijn DG een goede echo!
Wij gaan deze keer waarschijnlijk toch voor een nipt. Vorige keer niet gedaan, maar nu willen we het ook voor onze dochter. Bij een eerste kan je alles aanpassen aan de situatie, maar we hebben er nu nog 1 lopen en ik wil niet dat zij hoeft te ervaren dat er kort na de geboorte of tijdens de geboorte iets mis gaat wat ik had kunnen weten van tevoren. 

Wij hebben net onze eerste echo gehad en een mooi hartje mogen zien kloppen? word nu geschat rond de 6 weken, had verwacht morgen 7 weken, maar alles zag er goed uit, dat is het belangrijkste! 

Terug
Bovenaan