Uitgerekend november 2021

Hoi allemaal,

Ik weet niet of ik heel actief mee ga schrijven hier maar vind het wel leuk om mee te lezen en af en toe mijn verhaal te kunnen doen :)!

Ik ben 29 en heb een dochtertje dat gisteren 1 jaar is geworden, eind november ben ik uitgerekend van de 2e! Ik heb 31 maart al een eerste echo gehad omdat we niet precies wisten hoe ver ik was aangezien ik waarschijnlijk een late eisprong heb gehad. Toen gelukkig wel een kloppend hartje gezien en geschat tussen de 6-6,5 week! Komende maandag heb ik weer een echo omdat ik dan rond de 8 weken ben!

Ik voel me echt best goed al wordt de vermoeidheid wel steeds erger..
Leuk om hier anderen te treffen die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend!

Vanmorge de echo gehad. Hij duurde gewoon bijna 30 minuten, lekker lang? Alles was goed, de baby was heel actief. Echt zo leuk om te zien. De uitgerekende datum is nu definitief op 2 november gezet, nu dus 10+2.
Als we naar de nub theorie kijken lijkt het een jongetje, maar omdat het nog wel een beetje een vroeg is is het de vraag of het klopt haha.

Wat een leuke verhalen allemaal. Het wordt voor iedereen steeds echter, super leuk om mee te lezen.

Wij hebben gelopen dinsdag onze eerste echo gehad. Alles zag er super uit en we hebben een mooi kloppend hartje gezien. Ik ben nu 8+6 weken. Vond het super spannend maar ben heel blij dat alles tot nu toe goed is. Wij gaan ook voor de nipt. 26-4 hebben we de termijnecho staan, dus nu daar maar weer naar toe leven haha.

Nou, vandaag weer een echo gehad en dit keer wel een kloppend hartje! Ik ben wel 2 weken terug gezet en ben voor nu 29 november uitgerekend. De computer van de verloskundige gaf aan dat dit onmogelijk is. Eigenlijk had ik nu namelijk 8.5 week moeten zijn. Heel bizar allemaal. Krijgen over 2 weken een extra echo gewoon voor ons gevoel.

Jeetje Lapjesendraadjes, nog ff in spanning dus. Wel fijn dat je een kloppend hartje gezien hebt, dat is al een goed teken!

SuusX ik had vanmorgen trouwens gevraagd van de baarmoeder voelen. Ze kon hem bij mij ook al voelen, waarschijnlijk omdat ik al vaker zwanger ben geweest. Dus wat je zei kan wel?

Hi, Ik ben zwanger van een nakomertje (ben zelf bijna 41 jaar en heb al een zoon van 16 jaar). Mijn uitgerekende datum is 4 november. Jarenlang hebben mijn man en ik geprobeerd weer zwanger te raken zonder medische hulp (ik heb pcos) en het is nu eindelijk gelukt. Het is wel een hele spannende tijd. We zijn bang dat er iets mis gaat, maar tot nu toe gaat alles gelukkig goed.

Wat goed om te lezen dat iedereen van die mooie echos heeft!! Ik wil ook haha.

Dvbm haha het klopt dus wel van die baarmoeder kon je het nu zelf ook voelen? Het is bij mij ook de tweede dus ben benieuwd of ik hem dan ook binnenkort kan voelen.

Huisjeboompjebeestje jeetje mina meid wat blijft het spannend bij jullie. Hoe ben je eronder? Wat gek dat die uitgerekende datum nu dan zo veranderd is.. maar wat ik begrijp de echo zag er dus wel goed uit?

Terug
Bovenaan