Uitgerekend november 2021

Wauw rojo een tweeling wat bijzonder!!! Nogmaals gefeliciteerd!! Was wel even schrikken denk of had je het zelf al verwacht?

Ja ik had het wel verwacht, en voelde het ook wel direct aan. Er stonden 2 eitjes op springen. Even goed wel even een "wooooow" moment. Nu even als op ons af laten komen.

Rojo oh dus er was ook al kans dat het er twee zouden zijn haha. Spannend hoor allemaal. Van 1 naar 3 kindjes! Wanneer heb je nu weer een echo?

Wat fijn dat het met iedereen goed gaat! Heb gisteren een pretecho gehad omdat ik de 26e pas mijn termijn echo heb en ik natuurlijk de 1e echo al bij 6+6 had. Ik vond dat iets te lang zeker omdat ik wat onzeker ben maar alles was goed! Was gisteren 8+6 En alles deed het nog, hartje klopte goed en het bewoog zelfs al met mini armpjes en beentjes. Vandaag dus 9 weken, vind het op zich nog best snel gaan eigenlijk. Jullie? Ben ook benieuwd naar jullie kwaaltjes want bij mij worden ze iig niet erger. Fijn weekend iedereen 

We hebben dinsdag weer een echo en dan horen we of ik over mag maar de verloskundige. Ik moet nog even wennen hoor dat het er straks 3 onder de 3 zijn ?. Hoe gaat het met jou? Wanneer mag jij weer?

Jilla, leuk een extra echo groot gelijk als je anders zo lang moet wachten. En wat heerlijk dat het allemaal goed gaat met de kleine.
Ik ben nu 9+1 en ook nog steeds amper kwaaltjes we moeten er maar blij mee zijn denk ik haha. Beter zo dan hartstikke beroerd.

Vandaag lekker een zwangerschapsbroek aan heerlijk haha mn andere broeken zaten in de was en sommige zitten echt niet lekker meer.

Rojo, moet je niet sowieso in het zh blijven nu omdat je een tweeling krijgt? Dat dacht ik altijd. Heb jij trouwens nu meer kwaaltjes omdat het er twee zijn of valt het mee? Ja jeetje 3 onder de 3 haha pittig hoor! Dacht dat je eerste ook al ouder was. Mijn dochter is net 3 geworden. Met mij gaat het goed tel wel weer de dagen tot de echo de 19e en blij als die 12 weken om zijn en ik uit de "gevaren zone" ben.. ben alleen intens moe maar verder nergen last van!

Terug
Bovenaan