Uitgerekend november 2021

Ja ik ben super misselijk, 2x zo erg als bij m'n dochter. Geen eetlust, maar als ik niet eet, wordt het erger. Ja ik denk ook wel dat ik in het ziekenhuis moet blijven hoor. Nee m'n dochtertje is in januari 2 geworden. Dus qua leeftijd zitten ze nog aardig dicht op elkaar. 

fijn dat de kwaaltjes jou gespaard blijven. De 19e is ook vrij snel alweer. Komt vast goed! 

Ja dat denk ik ook wel. De kans op een tweeling bij iui is 10%, klein dus... Hadden het gehoopt, maar Nu het echt zo ver is, is het toch wel even wennen. De tijd vliegt ook ineens. Dinsdag alweer 7 weken. 

Hoi dames..

Ik zal me even voorstellen.

Mijn naam is Tamara, 35 jaar, mama van 2 super lieve kindjes van 5 (dochter) en 7 (zoon).
Deze zijn uit mijn vorige relatie.
Helaas is dit een enorme “vechtscheiding” geworden.
Sinds bijna een jaar geleden iemand leren kennen die ik eigenlijk van naam en gezicht al 20 jaar ken. Nooit echt gesproken.
Hij is een beste vriend van mijn 2 jaar jongere broertje.
We wonen al zeker 9 maanden samen waarvan 3 maanden nu officieel.
December spiraal eruit laten halen en eind maart kon ik zeer onverwachts mijn vriend 3 dagen voor zijn verjaardag zijn aller mooiste verjaardags cadeau ooit geven. Hij is 38 geworden en nog geen papa. En hij is gek op kids. Mijn kids zijn gek op hun bonus papa en andersom.
Ik ben zelf chronisch ziek: fybromyalgie, restless legs syndroom, ziekte van bechterew, chronische reflux en chronische vermoeidheidssyndroom zijn de hoofd issues.
Ik dacht eerst 9 december uitgerekend te zijn maar sinds van de week weet ik dat ik verder ben. Geen 6 weken maar al 10 weken (wordt hopelijk bevestigd aankomende week met een echo)
Dus ben extra in de Gloria.
Me vorige 2 zwangerschappen waren verschrikkelijk en me bevallingen pittig.
Nu voel ik me super. Niet misselijk wat ik bij beide wel heb gehad. Wat vermoeid maar niet zo erg als bij de vorige. Was net 25 kilo afgevallen door de stress en nu al 2 kilo aangekomen. Zie me buik al wat groeien.
En me borsten gaan hard.
Vandaag 10,2 weken volgens de berekening. 27-1-2021 eerste dag laatste ongi.
Ik vind het best spannend ook al is het mijn 3e.
Hebben jullie vragen mag je ze gerust stellen. Ik heb geen horror verhalen.

Welkom chertje en gefeliciteerd met je zwangerschap! Lijkt me best gek als je dan opeens al een paar weken verder blijkt te zijn!

Rojo, hopelijk worden bij jou de kwalen na 12 weken wat minder dan als je zo misselijk bent lijkt me heel ellendig zeker met al een kindje die je bezig moet houden!

Ik heb er ook wel meer vertrouwen in hoor, merk trouwens dat op mn buik slapen wel echt vervelend gaat voelen aan mn buik. Binnenkort mn voedings kussen maar te voorschijn halen ?

Rojo wauw gefeliciteerd!! Wel heel erg spannend zeg. En hopelijk worden de kwaaltjes snel minder.
chertje85 gefeliciteerd! En dan heeft je vriend idd een mooi verjaardagscadeau gehad :) Hoe gaat het dan nu met jou zelf qua ziekte? 

Ik heb vandaag de tweede echo gehad en alles naar tevredenheid :) hartje klopte heel regelmatig, lengte kwam overeen met 8+6 en het bewoog al aardig wat! Zo mooi om te zien :) over 2 weken de volgende echo. 

Wat fijn bamtobe! Altijd weer geruststellend he zo'n echo! Ik nog 6 dagen kan niet wachten haha.

Hebben jullie ook van die bizarre dromen trouwens? Ik slaap erg slecht maar als ik slaap dan heb ik echt hele rare dromen ?

Gefeliciteerd dames die erbij zijn gekomen en natuurlijk ook voor de dames die (weer) een mooie echo hebben gehad!

Vandaag ben ik 10 weken. Volgende week eindelijk de termijnecho en dan gaan het we het bekend maken aan iedereen. Nu weten alleen wat beste vrienden en onze ouders het, maar volgende week dus ook onze broer en zus en nichtjes/neefje!

De kwaaltjes zijn bij mijn aardig verdwenen. Merk wel dat m’n borsten en buik een klein groeispurtje gehad hebben. Dus m’n knoop van m’n broek kan nu echt niet meer dicht.

Hoe gaat het met jullie?

Terug
Bovenaan