Uitgerekend november 2021

Goedenavond,

Welkom voor de dames die nieuw zijn. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Fijn al die mooie berichten. Ook dat we allemaal redelijk goed door het eerste trimester gaan.

Gister bloedgeprikt voor de Nipt test. Nu duimen dat alles goed is. Ik vind het erg spannend. Elke keer weer iets waar je naar toe leeft he? Morgen 12 weken zwanger. Ga het volgende week op m'n werk vertellen en afgelopen weekend 2 vriendinnen. Ik was gewoon zenuwachtig hoe ik het moest vertellen haha. Terwijl het mooi nieuws is.

Fijne avond!

Leuk dat er al zoveel dames meeschrijven zeg! Hier zojuist de termijnecho gehad, zag er allemaal perfect uit en zelfs nog een aantal dagen naar voren gezet: 29 oktober uitgerekend. Nu hopen dat de extreme misselijkheid en het dagelijkse braken binnenkort ook minder worden, want tjee wat voel ik me slecht al sinds week 6..

Spookie, fijn dat je echo goed was! Wel vervelend dat je zo ziek bent, hopen dat dat ook snel over is!

Hier gaat alles zijn gangetje. Kwalen zijn hier ook zo goed als weg. Ben alleen super moe. En kan vooral vet en kruidig eten niet goed eten, dan word ik misselijk.
Mn buik is sinds een paar dagen echt bol, dus heb mn zwangerschaps kleding echt nodig?
Morgen de officiële termijn echo, ben benieuwd.

Dg, zeker spannend wachten op de uitslag van de nipt! Maar 9 van de 10x gaat het goed dat vind ik zelf altijd wel geruststellend.

Dvbm, leuk morgen weer een echo! Hoever ben je nu? Ik ga na de echo van maandag ook mn zwangerschap kleding van zolder halen haha. Mn eigen broeken zitten echt niet prettig meer!

Ik heb vandaag voor t eerst weer 8 uur gewerkt volledig. Ben nu wel echt gesloopt en knallende koppijn. Maar nog 7 diensten en dan vervangend werk doen! Ik werkte een tijdje halve diensten omdat ik nog zoveel last had van opgezette eierstokken door de ivf.

De echo vandaag was goed! Flink in beweging, hij/zij was z'n eigen aan het uitsloven en moest even laten zien dat ie ook dubbel kon gaan liggen (met de benen boven het hoofd) ? zo grappig om te zien dat ze al zoveel kunnen al zijn ze nog zo klein!
Ik mag over 2 weken terug komen om het hartje te luisteren.
Ik ben nu 11+2.

Dvbm aahh super fijn zo'n mooie echo! Lekker nagenieten! En wat snel over 2 weken weer een echo alleen maar leuk haha.

Ik ben ook zo benieuwd hoe de baby al gegroeid is na de laatste echo.. nog 3 dagen! Soms maak ik mezelf wel gek dan denk ik opeens straks is het hartje gestopt.. die onzekerheid blijft maar. Hopelijk gaat dat na maandag beter.

Hallo,
Ook ik mag me voorzichtig aansluiten bij deze topic. Ik ben morgen 8 weken zwanger en uitgerekend op 26 november.
Onwijs spannende tijd na een miskraam in januari. Echo met 7 weken bleek het nog maar 6 weken groot te zijn, volgende week mag ik voor een extra echo tussendoor. Aangezien het nu voor mij 2e keer met 9 weken mis is gegaan. Als dit wel goed mag gaan is dit mijn tweede kindje. Heb een zoontje van 15 maanden.
Ik heb ook al onwijs last van allerlei klachten zoals vermoeidheid en misselijk. En ik kan dus echt huilen om alles, verschrikkelijk zeg, hebben meer dames dit? Ben dit niet gewend van mijn eerdere zwangerschap, was vanavond intens verdrietig omdat de verkeerde toetjes gekocht waren. Haha

Terug
Bovenaan