Uitgerekend november 2021

Hoi allemaal, Ook ik wil me (voorzichtig) aansluiten bij dit topic. Ik ben volgens mijn eigen berekening op 29 november uitgerekend, mijn eerste afspraak bij de vk staat ook pas op 19 april! Omdat ik niet zolang kon wachten heb ik maar een vroege pret echo gedaan bij 6 weken, toen gelukkig al een hartslag gezien! Maar toch altijd een lichte angst dat het in de tussentijd mis kan gaan..
Gelukkig heb ik nog wel symptomen, geeft een soort van geruststelling dat je nog zwanger bent..
Nu zit ik met smart op komende maandag te wachten en de tijd kan mij niet snel genoeg gaan! Hopelijk zien we een mooie groei en dus een goede echo ?.
Groetjes

Wij hebben vanochtend onze termijnecho gehad!
Het kindje lag rustig te slapen (denk ik) want het bewoog nauwelijks. Het lag niet helemaal goed om de lengte op te meten maar na wat gymnastiek van mijn kant (sorry lieverd, mama is normaalgesproken veel rustiger ja) begon de baby flink te bewegen. Maaien met armpjes en beentjes en zich een beetje afzetten ?. Tot grote opluchting van de Mr. Het was zo onwijs schattig om te zien! Baby is precies op de lengte die bij de zwangerschapsduur hoort. Ook zag ze nu al dat de nekplooi er goed uit ziet, wat was dat fijn om te horen! Maandag laat ik bloedprikken voor de nipt.

Wat super fijn lapjesendraadjes!!
Nu de termijn echo is geweest maakt het allemaal wel heel echt denk? Of voelde t voor jou niet meer onwerkelijk?
Lekker nagenieten nog!!

Voor de Mr is het nu heel echt. Ik was al wat minder zenuwachtig. Maar nu het echt op een kindje lijkt ben ik wel helemaal in de wolken! ? ga morgen ook voor t eerst naar de Prenatal. Broeken passen. Dat wordt zo langzamerhand tijd en nu durf ik wel!

Wat leuk al die goede termijn echo's!! Fijn dat het bij iedereen goed gaat.. Hier de 26e. Bij de rest? 
Hoe lang duurt ongeveer de termijn echo? Toch wel iets langer dan de korte 10min echo's toch? 

Hoi,
We zijn nu bijna 9 weken zwanger en tot mijn grote schrik ben ik afgelopen vrijdag gaan bloeden. Eerst helder rood en nu bruinig. Aankomende woensdag een echo om te kijken of het een miskraam is wat wel vermoed wordt ? heel zwaar aangezien we afgelopen dinsdag een hele goede vitaliteits echo hadden met kloppend hartje en al...Heeft iemand anders ook bloedverlies gehad maar toch niets aan de hand?

@Jilla wat leuk, hier ook de 26e de termijnecho :)

@Samara och jeetje wat kloten, heb zelf geen ervaring hiermee maar hoop heel erg voor je dat het toch geen miskraam is??

Jillla, wij hebben zeker 20 minuten kunnen kijken, ook omdat ons kindje lag te slapen.  Maar we hadden ook een lieve echoscopiste die echt de tijd voor ons nam.
Samara, dat klinkt niet goed zeg! Ik ga voor je duimen dat t toch geen miskraam is!
Vandaag een positiebroek gekocht. Jeetje wat zit dat laag zeg. Zoals verwacht kreeg ik mijn eigen maat skinny fit niet over mijn bovenbenen dus een maatje groter genomen. Maar ik heb de hele tijd t gevoel dat ie van mijn kont af glijdt, omdat ie zo laag zit. Ik ben normaal gesproken high waist broeken gewend.

Terug
Bovenaan