Uitgerekend november 2021

Samara, wat vreselijk die onzekerheid! Heel veel sterkte.. en dan nog zo lang wachten tot woensdag kan je niet al eerder terecht? Heb je ook krampen? Ik zelf heb er geen ervaring mee. Maar ken wel vrouwen om me heen die bloed verlies hebben gehad in t eerste trimester en waarbij alles goed is gegaan. Ik duim voor je!

Jilla, nog ff meer als een week voor je! Ik mag maandag! Hoop zo dat het allemaal nog goed gaat!

Lapjesendraadjes haha ja dat is inderdaad zo met die positie broeken! Went wel hoor.. maar volgens mij heb je ook wel andere broeken die hoger zitten.

Hi there!

Wat super leuk en soms ook lastig om dingen hier te lezen, ik heb al een tijd niks meer gedeeld maar ik lees (en leef) wekelijks mee. Wat leuk om over zo veel positieve echo’s te horen! Ik heb mijn echo twee weken geleden gehad en alles helemaal piek fijne kindje lag lekker te dansen :) zo leuk om te zien!
Ik ben nu 13+4 weken en merk ook echt sinds deze week dat de misselijkheid weg is, ik heb helemaal niet over gegeven maar was gewoon constant misselijk. Ook (gelukkig!!!!!) veeeeel minder gas haha, dat was echt niet te doen in het begin. Alles verloopt heel soepel en mijn buik is nog zo plat als wat, ik vraag me echt af hoe lang het nog gaat duren tot er iets is te zien.
Ik lees verder lekker mee en wens jullie allemaal heel veel liefde toe!!

Samara, ik heb al vanaf het begin bloedverlies. Bijna dagelijks. En ben nog steeds zwanger. Bij mijn dochter heb ik ook iedere maand bloedverlies gehad. Is ook helemaal goed gegaan. Sterkte!

Ik heb een prachtige echo gehad. Baby bewoog al super veel! En termijn is precies t zelfde 10+3 wat een ontlading en opluchting. Nu kan ik het los gaan laten en gaan genieten!
Over 2 weken weer echo voor de nekplooi meting en over 3 weken weer eentje en dan hopelijk t ziekenhuis afsluiten en naar de vk. Mn ene eierstok is nog steeds flink vergroot dus dat willen ze nog even in de gaten houden.

Ah wat fijn SuusX! Dat zal vast een goed geval geven!

Ik mag morgen voor de termijnecho. Zo’n zin in! Zo benieuwd!

Gaan jullie trouwens een pretecho doen voor het geslacht? Of wacht je tot de 20 weken echo? Of wil je het helemaal niet weten, kan natuurlijk ook! ☺️

Oh wat fijn SuusX!! Wauw je hebt gewoon nog 2 echo's! Ik ben helemaal jaloers hahaha, ik moet nu 2 maanden wachten voor de 20 weken echo. Wel vervelend dat je eierstok nog steeds zo is opgezet!
De enige pretecho die ik nog extra laat doen is een 3d/4d echo. Geen idee wanneer dat precies kan, maar het lijkt mij zo'n leuke! De Mr was daar eigenlijk ook wel enthousiast over. Wij gaan ook bij de 20 weken niet vragen naar het geslacht. Het lijkt mij namelijk zo'n fantastisch moment om bij de bevalling te horen 'er is een....' , ik bedoel het is al zo'n ontlading als je het eruit hebt geperst en dan lijkt mij de onthulling de meest fantastische finale! 
Ik heb vanochtend bloed laten afnemen voor de nipt, spannend hoor!

Bedankt meiden! Ik moest echt wel even flink huilen toen ik de kleine zo zag bewegen in mn buik wat is het iets bijzonders he!Lapjesendraadjes haha ja erg he nog 2 echo’s superluxe haha. Vind t ook helemaal niet erg. Ze zijn wel allemaal nog zonder mn man. Dus met 15 weken doen we samen een pretecho voor het geslacht wij willen het wel graag weten. Lijkt me zo moeilijk het niet te weten haha. Maar zeker ook heel leuk! Ik ga morgen lekker mn zwangerschap kleding uitzoeken!
Oh en ik heb dus blijkbaar ook veel mazzel dat ik weinig kwaaltjes heb ? maar wie weet komt t nog haha
Advs, heel veel plezier morgen vast!! Hopelijk een mooie echo! Hoe ver ben jij nu?

Wat fijn SuusX! Extra echo's zijn zeker geen straf!
Die van ons is nog geen week geleden maar het lijkt alsof het al weer weken geleden is? moet nog 1,5 week wachten en dan mag ik weer.

Wij hebben 6 mei een pretecho voor het geslacht. Deze willen we dan dmv een taart bekend maken aan ouders en broer op moederdag, als het goed is weten we het dan zelf ook pas dus toch nog een beetje verassing dan haha.

Terug
Bovenaan