Uitgerekend november 2021

Hallo Allemaal Ik - (34 jaar, moeder van dochter 8 en zoon 6) ben ook uitgerekend in november (waarschijnlijk 6 nov), gister ochtend in eens een positieve test. Was enorme verrassing. Vorige week 2x negatief. Maar had wel al wat lichte klachten zoals gevoelige borsten, in eens alles goed ruiken en tsja m’n menstruatie bleef uit (terwijl ik heel regelmatig menstrueer normaal) Zwanger geworden na eerst 1,5 jaar natuurlijk proberen, operatie aan baarmoederhals gehad en na 3 pogingen IUI  eindelijk zwanger☺️. Kan m’n geluk niet op. ❤️? 1e echo staat gepland op 25 maart ?

hoi meiden ik schrijf ook graag  mee:D

Ik ben voor de 2e keer zwanger, we hebben helaas in november afscheid moeten  nemen  van  ons eerste kindje met 9 weken.
Ik vind het dan ook erg spannend en met dat ik vooral heel bang ben nog een miskraam te moeten verwerken.
Voor nu hou ik me vast dat het geen  toeval kan zijn  omdat mijn  uitgerekende  datum nu dezelfde datum is als dat ik afgelopen november  mijn  vruchtje verloren ben, 3 november  uitgerekend zoals het er nu uit ziet en 5 weken zwanger.

16 maart eerste echo (wij zijn via een ziekenhuis traject zwanger geworden, zijn 2,5 jaar  ongeveer bezig geweest) heel  veel zin  in  maar  toch ook wel weer eng!

DG: ik drink geen cafeïne meer, ik  ben er huiverig door geworden doordat ik al een miskraam heb gehad.
Thee drink ik nu even niet maar straks wel weer heb allemaal thee soorten opgezocht waar geen  stoffen inzitten die nu niet zo goed voor me zijn;)
Maar ik denk dat het ook een kwestie is van wat voor jou goed voelt!;)

Goedemorgen allemaal! Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Graag sluit ik mij aan bij deze groep! Begin deze week een positieve test en vandaag een clear blue test gedaan en stond 2-3 weken zwanger! Begin dit jaar een miskraam gehad, dus erg dankbaar dat het zo snel alweer is gelukt! Voel me nu anders dan de eerste keer! Tot nu toe nog niet super veel last van kwaaltjes. ?

DG: koffie en thee kan geen kwaad zolang het met mate is. Het gaat voor om de caffeine die zowel in koffie en thee zit. Let dus ook op de theesoort!

Zelf drink ik 1-2 koffie per dag en verder thee/water. Ik drink altijd groene thee maar dat schijnt minder goed te zijn dus nu drink ik rooibos. Zit geen caffeine in.

Gister m’n beste vriendin verteld dat ik zwanger ben. Had een foto van onze dochter gemaakt waarbij ze de hele lade met luiers overhoop had gehaald. Dus zei tegen m’n vriendin: moet je kijken wat ze allemaal gedaan heeft. Dus liet de foto zien en zei: de vorige moet je ook even bekijken. En op die foto had ik de test in m’n handen.
Ze was helemaal hysterisch en ze moest er zelfs een beetje van huilen (hormonen hè?! ?)
Hebben ook meteen een buikfoto samen gemaakt hahah, ik 4 weken en zij 34 weken ?

Hey meiden, wat leuk allemaal baby's in november, gefeliciteerd allemaal!  Ik heb al een leuke meid die bijna 7 jaar wordt. Toendertijd mijn relatie overgegaan en nu al aantal jaar samen met een fantastische man. Dus voor mij de 2e. Voor hem de eerste (van hem zelf) wij zijn 34 en 37 jaar. Ik ben half jaar geleden gestopt met de pil en verwacht dat het allemaal wat langer zou duren gezien we niet heeel jong meer zijn, maar valt allemaal mee! ? Ik denk rond 8 november uitgerekend en we hebben 23 maart de eerste afspraak staan. Helaas lees ik het veel, maar voor mijn dochter ook een miskraam gehad met 13 weken, ik dacht dat ik dat verwerkt en vergeten was, maar nu ik weer zwanger ben komt alles weer omhoog.  Leuk om hier alles te lezen en te delen. 
Bij de eerste kreeg ik mey 18 weken pas beetje een buikje, maar ik heb nu al zo'n opgeblazen gevoel, zo'n tweede gaat je lijf toch anders mee om! Haha.

Hey, ik ben even benieuwd of er nog meer van jullie net als ik last hebben van spijkerbroeken die al niet meer echt lekker zitten bij je buik?

Mijn broeken passen nog wel. Einde werkdag voelt het wel strakker dus na werktijd gelijk een lekkere wijde broek aan. Ook nog eigen bh etc.

Jullie al nieuwe kleding aangeschaft?

Terug
Bovenaan