Uitgerekend november 2021

Samara, wat onzeker deze dagen zeg. Ik duim voor je dat het morgen goed is.

Fijn de andere berichten, ook dubbel hoe we allen dit beleven. Nog meer besef dat het echt een wonder is om zwanger te zijn én dat het goed gaat.

Hier gaat het goed. Bijna 13 wkn. Wacht op de Nipt uitslag, ze gaf aan dat het ongeveer een week duurt. Vandaag een weekje geleden. Elke dag duurt lang, vind het spannend maar probeer ook los te laten. Durf nog niet helemaal te genieten. Herkent iemand dat? Afgelopen weekend bij familie en 2 vriendinnen het nieuws gedeeld :).

SuusX, ik ben morgen 11 weken precies. Dus erg benieuwd of ik daadwerkelijk 11 weken ben. Denk het wel. Was bij onze dochter ook niet voor of achteruit gezet qua dagen.

Inmiddels ook m’n zwangerschapsbroeken tevoorschijn gehaald. Maar ze zijn echt veelste groot nog. Heb wel sinds dit weekend een flinke groeispurt gemaakt, jeetje! Echt geeneen eigen broek past meer. Gelukkig had ik wat flared broeken besteld met elastiek aan de bovenkant dus die kwamen precies op tijd binnen. Want met een broek met knoop en gulp open is ook niet te doen ?

Nou onze termijnecho was helemaal goed! Kindje lag lekker te chillen haha ben wel iets vooruit gezet. Dacht 11 weken precies te zijn maar nu 11+2z Dus ben ipv 9 nov nu 7 nov uitgerekend.

Advs, wat heerlijk dat je echo goed was! Genieten he om de baby dan weer even te kunnen zien.
Haha ja die zwangerschap broeken zijn echt nog veel te wijd he. Dat zit dan ook niet echt lekker nog.

Ik was vandaag gebeld door t zh waarom we de combinatie test willen en niet de nipt. Na veel uitleg gaan we toch voor de nipt met nevenbevindingen. Doodeng toch zoiets!
Dus de echo volgende wk komt te vervallen. Dus nog eentje op 10 mei maar dat is ook al snel!

Hebben jullie ook de nevenbevindingen erbij gedaan?

Ik heb ook met nevenbevindingen gedaan. Vind het ook heel spannend, maar we hebben het ook gedaan omdat we de medische familiegeschiedenis van mijn partner niet weten. En dan nog kan een afwijking niet bij t kindje maar bij mij of alleen in de placenta zitten. Ik heb overigens wel vertrouwen in de uitslag, al bij de eerste positieve test had ik heel sterk t gevoel dat t goed zit.

Hier ook Nipt en nevenbevindingen.. vind het spannend en ben daarom nog terughoudend in dingetjes kopen. Vorige week maandag was de bloedafname, wachten duurt altijd lang. Hebben ze bij jullie aangegeven hoe lang het duurt?

10 werkdagen. Terug te vinden op websites, de vk zei het, de prikzuster zei het, het oei ik groei zwangerschapboek noemde het. En misschien is de uitslag er wel eerder, maar je moet rekenen op 10 werkdagen. Nu heb ik de pech dat het volgende week koningsdag is, geen werkdag dus dan duurt t nog een dagje langer.

Hier ook nipt met nevenbevindingen. Heb om 13.30u afspraak om te gaan prikken dus dan hebben we dan maar vast weer gehad.

Op de uitslag wachten is altijd spannend! Krijgen jullie het ook per mail of worden jullie gebeld? Wij krijgen het per mail tenzij er iets is gevonden dan door de vk of het zk.

Terug
Bovenaan