Goedemorgen dames (sorry ik zit aan de andere kant van de wereld -6h)..
Wauw! Dat jullie allemaal de nipt uitvoeren! Heel veel succes met de uitslag, hopelijk goed nieuws! Ik heb er zelf voor gekozen deze niet te doen omdat ik en verloofde beide niks in de familie hebben, dat zou dan alleen maar stres opwekken. Maar ik begrijp het wel.
@AvdS gefeliciteerd dat alles goed ging! Geeft toch een rustgevend gevoel!
@SuusX ik herken je heel erg in de emoties, zo fijn om te weten dat alles goed zit en succes met de komende echo’s?
En @Lapjesendraadjes hoe spannend dat je wil afwachten met het geslacht!!! Ik heb voor nu op 16 weken (vandaag over 2 weken) een afspraak staan maar ik twijfel nu of ik niet gewoon wil afwachten tot de 20 weken test, die wordt toch voornamelijk gedaan met 19wk...
Het lastige is dat we in Sint Maarten zitten tot juli, nog onzeker of we hier blijven of terug gaan naar NL... Ik hoop dat we snel meer zekerheid hebben. Nu in de tweede trimester heb ik direct ontzettend hoofdpijn, vooral in de vooravond en nacht.
Hoe gaat het verder met jullie?! Ik merk toch dat ik heel erg behoefte heb aan praten over de zwangerschap, vooral omdat ik hier helemaal alleen met mijn verloofde ben?