Uitgerekend november 2021

Aramata, hoop ook dat je snel weet hoe of wat zodat je anders dingen kan gaan uitzoeken hoe dat op sint Maarten gaat.
Een maand is ook nog wel kort natuurlijk om mensen te leren kennen.
Is er iets van zwangerschap yoga ofzo? Dat je daar mensen leert kennen? Wij gaan ook weer genderreveal doen met de eerste ook gedaan via een taart. Nu doen we ee ballon waar confetti uit gaat komen! Mag mn dochter dan lek prikken kijk er nu al naar uit haha.

Spookie wat super een goeie uitslag!! Hele opluchting denk? En zo snel zeg!

Ik was weer gebeld door het zh mag morgen al nipt prikken. Wel dan 2 feestdagen er tussen dus ga van 2 weken uit tot de uitslag.

Echt bizar trouwens mn buik lijkt ook wel opeens enorm gegroeid zeg!! Kan het niet meer verbergen zowat. Mn jas zit ook echt strak.

[quote quote=10437594]Spookie, wat fijn dat de uitslag goed was! En inderdaad, lekker snel zeg! Naar welk ziekenhuis/lab werd het gestuurd?[/quote]Naar het VU Medisch Centrum in Adam!

Even een vraag hebben jullie al kraamzorg aangevraagd?
Het schijnt wel erg druk te zijn ga me er het weekend maar in verdiepen en maandag dan aanvragen. Voelt zo vroeg nog haha

Ik heb de kraamzorg bijna 2 weken geleden al aangevraagd. Kreeg Toen ook te horen dat het slim was dat ik zo optijd was omdat het inderdaad heel druk is.

Ook de kinderopvang is al geregeld.
Wilde eigenlijk naar een ander dagverblijf omdat ons dochtertje nu in een ander dorp naar het dagverblijf gaat en eind 2022 naar school moet en dan dus naar de BSO in de buurt moet. Maar ik kon op z'n vroegst pas in september 2022 terrecht.
Gelukkig kan de baby straks wel naar het dagverblijf waar we nu heen gaan omdat we daar voorrang op nieuwe mensen krijgen. Dan maar tijdelijk tussen 2 dagverblijven op en neer rijden.

Ik heb denk ik 3 weken geleden al kraamzorg aangevraagd. Ik heb volgens mij ook het volledige aantal uren gekregen, omdat ik op tijd was. Als je erg laat bent dan heb je kans dat je alleen het minimaal aantal uren krijgt. Ik vond het wel moeilijk kiezen hoor, want waar doe je goed aan? Uiteindelijk heb ik voor een groot bureau gekozen, in de hoop dat ik dan ook een kraamverzorgster krijg die bij mij past.
We hebben al een kdv bezocht, morgen bezoeken we er nog 2 maar dan kleinschalige. Daarna gaan we kiezen. Ze hadden alle drie nog plek op de door ons gewenste dagen. Dat vind ik best bijzonder in de stad, met locaties dicht bij het station!

SuusX jaa ik denk het wel hoor! Komt wel goed, ik kreeg net een berichtje van iemand die hier ook woont dus daar kan ik wat vragen aan stellen! En toevallig dat je dat zegt haha ik heb vandaag een Yoga set gekocht om het thuis te doen maar misschien dat ik buiten een groepje dames vind;). En wij denken ook aan een taart, maar ik weet het nog niet zeker!
Ahh en hoe ver ben je? Ik heb ook veel een opgeblazen gevoel in de avond maar ‘s ochtends herken ik mezelf echt niet terug zo dun (kan ook door de grote borsten nu komen?). Vandaag wel alvast wat losse broeken gekocht want ze groeien snel lees ik!

En kraamzorg wacht ik dus even mee maar dat is wel een goede om nu snel over na te denken! Maar fijn in ieder geval dat jullie het geregeld hebben! En ik schrik van wachten tot september 2022 voor kinderopvang, I see I have stuff to do?

Jemig dat jullie het allemaal al geregeld hebben haha. Ga me er van het weekend over buigen en dan gelijk regelen!

Ik ben vandaag voor bloed prikken geweest van de nipt 6 mei belafspraak voor de uitslag. Duurt nog een hele tijd dus ga me er niet al te druk om maken!

Terug
Bovenaan